Krijg mijn emails niet binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nic322

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2004
Berichten
29
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn email. Ik zie dat ik 6 emails binnen moet krijgen, maar het lukt niet om ze te ontvangen. Er is 1 email die volgens mij dit probleem veroorzaakt.
Dit is de foutmelding:

Kan bericht nummer 1 niet ophalen. Account: 'pop3.texel.com', Server: 'pop3.texel.com', Protocol: POP3, Reactie van server: 'ing="0" style="font-family: verdana, arial, helvetica, sans-serif;font-style: normal;font-size: 10pt;">', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes Nicolette
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de vervelende mail met webmail verwijderen lijkt de makkelijkste oplossing
 
de vervelende mail met webmail verwijderen lijkt de makkelijkste oplossing

Ja, maar omdat ik ze niet binnen krijg, lukt dat niet.

Als ik op vvan erzenden en ontvangen druk, dan staat er:
"ontvangen bericht 2 van 15...", maar daar blijft het dus steken. Dan krijg ik het bericht: "De POP3 heeft al 60 seconden niet gereageerd. Wilt u nog 60 seconden op een reactie van de server wachten?". En dan kan ik dus kiezen uit 'wachten' of 'stoppen' en dat heb ik allebei al meerdere keren geprobeerd, maar niets helpt.

Dus best een lastig probleem vind ik...

Heb je misschien een andere optie?

de vervelende mail met webmail verwijderen lijkt de makkelijkste oplossing

Of weet ik gewoon niet hoe dit moet? de webmail verwijderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gebruik je outlook ofzo?? want daar moet je die pop adress en alles invullen anders krijg je geen mail binnen
 
gebruik je outlook ofzo?? want daar moet je die pop adress en alles invullen anders krijg je geen mail binnen

Ja, ik gebruik outlook.
maar ik kan altijd email ontvangen, nog nooit problemen mee gehad. dus pop3 ed zijn wel ingevuld.
 
Heb je een eigen email-server? (denk het niet --> topic staat verkeerd).
Gebruik je Microsoft Office Outlook? (topic wordt verplaatst).
Gebruik je Windows Outlook Express? (topic wordt verplaatst).
 
Nee, ik heb idd geen eigen emailserver, sorry voor het verkeerd plaatsen vd vraag.

Maar ik heb het probleem net zelf op kunnen lossen door een systeemherstelpunt uit te voeren.

bedankt voor de moeite in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan