Krijg mijn voettekst niet weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Vaag hoor, in mijn voettekst staat een R die ik gewoon niet kan deleten... volgens mij is er iets fout gegaan... Kan er helemaal nix mee... zit wel te switchen tussen 97 en 2003 de hele dag.. .iemand een idee?
 
Hai, :D

Staat de selectie wel in de kop en voetekst? (Of dubbelklikken of via beeld/kop en voetteksten)

Selecteren en Del drukken werkt niet?

Is het niet dat het onderwaterscherm aanstaat en je andere vreemde tekens ziet? (Extra/opties/Weergave/Niet afdrukbare tekens checken of Alles uitstaat! (Of sneltoets CTRL+SHIFT+*))

Is het maar in één document of in alle nieuwe documenten?

Als het geen van allen is kun je dan een voorbeeldje plaatsen. Kan nooit moeilijk zijn.,

See Yah! :thumb:
 
Heb die dingen allemaal al geprobeerd..het is alleen in dit document... bij nieuwe is het niet het geval...

zie bijlage... het is die R, die ik met geen manier weg kan krijgen.... vaag
 

Bijlagen

  • clip_image002.jpg
    clip_image002.jpg
    7,5 KB · Weergaven: 26
Hai, :D

Tja das lastig.

Ik bedoel eigenlijk een Word voorbeeld (document) zodat ik het voor je kan proberen. :thumb:
 
dat is vaag...als ik 1 blz gewoon naar een nieuw doc kopier dan is het gefixed...
maar als ik alles kopier dan niet...dus heb ik het hele doc maar toegevoegd...
 
dus jij ziet niet eens een voettekst?
kan je hem wel gewoon aanmaken en zo?

wat raar is dit!
 
Ahums...Ik zie het Word document niet wat jij als bijlage zou hebben geplaatst! :p (Dus kan ik ook niet in de voettekst kijken)
 
Haha **** bedoelde je dat! gewoon over het hoofd gezien haha...

Maar goed ik heb het opgelost..ik heb gewoon elk hoofdstuk apart gekopieerd naar een nieuw doc...en nu is het gefixed... beetje raar, maar denk dat het komt omda tik veel geswitched heb tussen 97 en 2003 en dat daar iets is fout gegaan..maar goed het is opgelost..dit ging sneller dan er nog langer mee bezig zijn...

in elk geval bedankt voorje hulp joost!
 
Hahaha...dit is inderdaad wel lachen zeg..

Maar goed probleem is opgelost..prima dus.

Graag gedaan! :thumb:

O ja..meld jij hem nog even opgelost. (Rechtsonderaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan