Krijg nitendo met r4i niet aan de praat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Ik heb al een hele tijd een r4i kaartje gekicht waar ik spellen op kan zetten.
Maar naar een lange tijd doet deze het meer.
Dus ik dacht ik zet het er zelf weer op, (toen heeft een vriend van mij geholpen) dus ik naar die r4i site.
En de bestanden downloaden en op het r4 kaartje zetten.
Als ik het kaartje in de nintendo doe en ik start hem dan zie ik ''menu ?''
telkens weer. ik snap er niks van.
Op die doos stond van naar die site gaan bestanden downloaden en op die r4 kaartje zetten. THATS ALL:rolleyes:
maar nee hoor, er moet zeker iets anders gedaan worden.
Deze bestanden staan op mijn r4ir4 kaartje.jpg

Wat doe ik fout?
 
Wanneer ik de software ophaal en uitpak krijg ik 2 mappen en 2 bestanden, die zul je op je R4 moeten zetten

Mappen:
-system-
Moonshell

bestanden:
ds menu.dat
ds menu.nds

*edit*
Ik zie nu dat je praat over R4i... Bovenstaande is voor R4. Sorry, ik kijk verder
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik de software ophaal en uitpak krijg ik 2 mappen en 2 bestanden, die zul je op je R4 moeten zetten

Mappen:
-system-
Moonshell

bestanden:
ds menu.dat
ds menu.nds

*edit*
Ik zie nu dat je praat over R4i... Bovenstaande is voor R4. Sorry, ik kijk verder

Ik download het bestand en open het met rar, dan zie 2 verschillende mappen ja, klik op extract r4 2.jpg en klik op r4 kaartje en laat ze daar heen extracten. maar weer ''menu ?'' ik word er ziek van.
 
Laatst bewerkt:
R4i software

Download het bestand naar je buroblad en pak het daar uit

Je hebt nu een map met de naam "R4i RTS firmware 2.0". Daarin zit een map met de naam R4_ENG. Daarin zitten de bestanden die je naar je R4 moet kopieeren. Gooi wel eerst alle oude bestanden van je R4 af...

Clipboard01.jpg
 
Laatst bewerkt:
R4i software

Download het bestand naar je buroblad en pak het daar uit

Je hebt nu een map met de naam "R4i RTS firmware 2.0". Daarin zit een map met de naam R4_ENG. Daarin zitten de bestanden die je naar je R4 moet kopieeren. Gooi wel eerst alle oude bestanden van je R4 af...

Bekijk bijlage 102455

Weer menu ?. ik doe presies wat je zegt maar niks helpt.:evil: r4 bestanden.jpg

Ik gebruik 2gb kaartje, wat kan het probleem nu nog zijn??:confused:
 
Probeer eens om je kaartje 2x te formatteren. Op de langzame manier.(Vinkje weghalen bij snelformatteren)
En zet daarna nog eens de software op het kaartje die je download via de link die op je doos staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan