krijg norton niet op de juiste datum geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
HOi,
Ik heb een merkwaardig probleem.
Ik heb een nieuwe norton antivirus 2004 op mijn oude computer geinstalleerd, maar was vergeten dat de datum instellingen nog verkeerd stonden in de bios ( 1998 ).
Nu is norton geinstalleerd en zegt na installatie dat de vernieuwingsdatum verlopen is en die is dan geldig geweest van 1-1-1998 tot 2-1-1999.
Als ik nu de datum en tijd goed zet in de bios en windows en norton deinstalleer en dan opnieuw installeer, blijft hij met de oude datum komen, dit komt denk ik dat hij een bepaalde sleutel ofzoiets ergens neerzet en deze steeds blijft onthouden, ook na een nieuwe installatie van norton.
Weet iemand hoe ik het geheugen van Norton antivirus kan verwijderen zodat hij nu wel de juiste datum aanneemt en ik dus nog wel een jaar gratis updates heb.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

groeten van Barney

Zoek eens op je computer naar Catalog.LiveSubscribe en verwijder deze, installeer daarna Norton opnieuw.

bedankt voor je reactie JOZO ik ga het meteen proberen, ik laat je weten of het gelukt is

groeten Barney

Jozo
Ik heb intussen het bestandje verwijderd en Norton opnieuw geinstalleerd.
Als ik nu de computer opnieuw opstart krijg ik de volgende melding.

: U moet setup mogelijk opnieuw uitvoeren.
Als het bestand deel uitmaakt van een ander software pakket , moet u deze software mogelijk opnieuw installeren.
C:\Program~1\Norton~1\SAVRTPEL.VXD Druk op een toets om door te gaan !

Als ik dan op een toets druk om door te gaan krijg ik de volgende melding :

Error: NAV Auto-Protect is unable to start !
Unable to allocate thread data. You may need to reinstall Norton Antivirus to correct the problem.
Press any key to continu

Na het indrukken van een toets wil de computer verder gaan met opstarten en komt ineens weer het zwarte scherm met de tweede foutmelding hierboven.
Dan weer een toets indrukken om verder te gaan en dan kom ik in windows me en krijg ik een venster met de volgende melding:

Het stuurprogramma voor Norton Antivirus Auto _Protect kan niet worden geladen.
Uw systeem wordt niet beschermd tegen virussen.
Installeer Norton Antivirus opnieuw

Barney

Hoi hier weer met Barney.

Inmiddels heb ik Norton Antivirus er weer afgegooid en daarna weer opnieuw geinstalleerd.
Nu zijn alle foutmeldingen weg en staat de datum weer zoals hij hoort, van 25-5-2004 tot 26-5 2005.

Het probleem is dus volledig opgelost.
Goed werk Jozo en erg bedankt .

groeten van Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan