krijg outlook niet voor mekaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordi81

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Hoi allemaal,

Ik zit nu al een tijdje te *****n en ik krijg het steeds maar niet voor mekaar om mijn outlook te laten werken op mijn xperia.

Wat ik ook doe ik krijg steeds de message:
"kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellinge"

Ik zit bij nu bij Vodafone en heb allerlei soorten SMTP instellingen al geprobeerd
o.a. 'authsmtp.vodafone.nl'.

Ook mijn wachtwoord wordt steeds heel erg lang gemaakt zodra ik dan de keer daar op de instellingen check..

Zeg maar welke gegevens jullie verder nog moeten hebben om mij verderte kunnen helpen aub.

Mvrgr,

Jordi

Ikzelf ben van de oude Quicknet 'overgenomen' door Vodafone. Ze noemen dat Vodafone Vast.
De instellingen die ík moet gebruiken zijn:
POP3 server: pop3.vodafonevast.nl
SMTP server: smtp.vodafonevast.nl
Gebruikersnaam: x.xxxxxxx@vodafonevast.nl
Wachtwoord: xxxxxxxx

Misschien heb je er wat aan, maar ik denk dat je minstens ergens die gebruikersnaam + wachtwoord via de normale post van Vodafone moet hebben gehad.

Succes,

Tijs.

Hoi,

dank je voor je reactie.
Nog een SMTP mogelijkheid dus....

Maar is dat van toepassing op Vodafone mail dan? Daar heb ik idd eea van ontvangen.
Maar als je van een domeinnaam mail wil ontvangen, gaat die vlieger dan nog steeds op?

Ik probeer het wel even met de smtp vodafone vast.

Dank je wel!

grtz,

Jordi

Welke SMTP adressen zijn er allemaal mogelijk dan voor Vodafone?

Ik kan trouwens niet eens normaal inloggen op hotmail.... waardeloos zeg allemaal!

Ik begrijp dat het erom gaat om vodafone mail op je mobiele telefoon met een vodafone abonnement te ontvangen, klopt?

Instructies: hier
Daar lees je o.a. dat je een MyVodafone account moet hebben om mail te kunnen ontvangen en verzenden. Let er dus op dat je zo'n account eerst aangemaakt moet hebben!

Het zou bijv. kunnen zijn dat je de verkeerde gebruikersnaam gebruikt. Je moet de inlognaam van MyVodafone moet gebruiken als gebruikersnaam.
Vergeet niet aan te zetten dat die authenticatie moet gebeuren bij het versturen van mail, dus niet alleen bij het ophalen!

De POP-server zou moeten zijn: pop3.vodafone.nl
De SMTP-server (voor verzenden) zou moeten zijn: authsmtp.vodafone.nl

Overigens moet je gewoon gratis de Vodafone klantenservice kunnen bellen via je mobiele telefoon voor de instellingen. Met een vodafone abonnement is dat bellen met nummer 1200.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan