krijg pc niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

miterna

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2007
hallo,

ik krijg mijn pc niet meer aan. Ik probeerde hem net via de aan knop aan de voorkant aan te zetten en hoorde een klikgeluid aan de achterkant van de pc waar de voedingskabel in de pc komt.
Druk ik op de aan en uitschakelaar (0/1) en daarna weer op de knop aan de voorkant van de pc hoor ik weer hetzelfde klikgeluid.
Weet er mischien iemand wat dit kan zijn.

miss heb je te kleine voeding waardoor hij weer stroom uitschakelt. Wat heb je allemaal an je pc aangesloten ?

Dan zal waarschijnlijk je voeding kapot zijn,kun je niets anders doen dan een nieuwe voeding plaatsen!

Op de pc zit de monitor toetsenbord en muis. Eveneens is de pc via de geluidskaart aangesloten op de mixer van een pa installatie. deze staat echter helemaalniet aan.
groetjes

ok maar wat heb je er binnen in zitten ?
hoeveel coolers harde schijven ezv.
en welk voeding heb je ?

Het is een industriele siemens pc twee coolers en er zit een harde schijf in.
De voeding heb ik geen idee van.

gr

hmm en hoeveel watt heeft de voeding als het boven de 300 is zou moeten werken zonder problemen. Anders moet je maar een nieuwe voeding kopen

Voeding is 300 watt; Heb je enig idee wat een nieuwe voeding kost?

ligt er aan ....

Ik weet niet welke voeding je wilt ik denk om een goede voeding 420W of zo te krijgen ben zo'n 40-50 euro kwijt .

ik heb hetzelfde probleem.
Alleen op moederbord brand wel een groen lichtje.
Is dan ook de voeding kapot?

beertje

Beste,

Hoogstwaarschijnlijk wel, bij mij brand het groene lichtje ook op het moederbord.
Ik laat er vanavond naar kijken.
Ik laat je nog wel iets weten.

gr

Hallo beertje,

Ik zou je nog even iets laten weten. Bij mij was het heel simpel,niet de voeding zelf maar de voedingskabel was stuk. Tevens zat een van de harde schijven los.
Ik zou dus als ik jou was eerst eens proberen met een andere voedingskabel en kijken of alles in de computer goed vast zit.
Anders ligt het inderdaad aan de voeding.
Veel succes

Hoi miterna

dank je wel voor je reactie.
De kabels binnen in had ik al gecontroleerd, maar de voedingkabel zelf nog niet.
En als het dat niet is, zal het inderdaad de voeding zijn ( ga ik dan maar vanuit)

Groetjes Beertje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan