Krijg register sleutel niet verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Ik wil in het register een sleutel verwijderen maar ik krijg de volgende melding:

Er is een fout opgetreden bij het verwijderen van de sleutel. Kan 48..... niet verwijderen; er is een fout opgetreden bij het verwijderen van de sleutel.

En ik had hem toch graag verwijderd, omdat ik anders mijn HP-scanner niet meer geïnstalleerd krijg.

Jacco

En zorg ervoor dat je jezelf ook de voldoende rechten hebt gegeven om die sleutel te mogen verwijderen.

1) Selecteer het mapje waarin die sleutel zit.
2) Ga in het menu naar Berwerken\machtigingen.
3) Zet een vinkje bij "Volledig beheer" toestaan.
4) Klik op "Geavanceerd". Zet een vinkje bij "Machtigingen voor alle onderliggende objecten opnieuw instellen en doorgeven, etc.".

Wellicht moet je eerst nog inloggen als "de" Administrator. Check.

Groetjes,
Bennie

Ben wel inglogd als administrator maar als ik op bewerken klik staat er niets over machtigingen bij.

????

Jacco

Je zit toch wel in het register? Wat staat er anders wél bij?

Groetjes,
Bennie

Opzich is het probleem al opgelost. Ik kreeg een scanner niet geïnstalleerd maar dankzij de geweldige steun van de helpdesk van HP (wat een zooitje daar zeg) is het me uiteindelijk zelf gelukt.

Zij vertelde dat ik een bepaalde registersleutel moest verwijderen (wat achteraf dus niet hoefde).

Als ik op die bepaalde registersleutel klik krijg ik de volgende opties:

nieuw / zoeken / verwijderen / naam wijzigen / sleutelnaam kopiëren

Jacco

Geplaatst door Bruce The Boss
Als ik op die bepaalde registersleutel klik krijg ik de volgende opties:

nieuw / zoeken / verwijderen / naam wijzigen / sleutelnaam kopiëren

Jacco

Zoals ik al zei onder puntje 1, moet je niet de sleutel zélf selecteren, maar het mapje waarin die sleutel zit:) Dan ga je naar het menu Bewerken, etc. Voor de volgende keer!

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan