Krijg resolutie niet goed HP TFT FP17

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
We hebben hier deze monitor aangesloten op een HP PC. Heb de drivers wel geinstalleerd maar krijg de resolutie niet hoger als 1024x768 en dan zijn de letters zo groot. Als ik hem een keer wel gewijzigd heb staat na een herstart weer op standaard monitor.

Wat kan ik nog doen om blijvend als monitor de HP FP17 te houden en de resoltie op 1280 x 1024 ?

Alvast bedankt

Welke drivers heb je geinstalleerd? Je moet namelijk de drivers van de videokaart en van de monitor geinstalleerd hebben.

Drivers van je monitor zijn hier te downloaden.

Laatst bewerkt:
Drivers doanloaden

Ja de drivers heb ik van de meegeleverde CD ROM gehaald. De Videokaart moet ik eens nakijken maar als ie het een keer pakt dan is de resolutie schuifknop door te schuiven naar de resolutie 1280x1024.

Dan moeten de drivers van de videokaart toch erop staan?

Hij zou de instelling in principe moeten bewaren.

Zijn er toevallig meerdere gebruikers op de computer? Als er een andere gebruiker de resolutie verlaagt, gebeurt dit volgens mij voor alle gebruikers.

het blijft raar. gisteren was er nog een techneut op de zaak en kreeg het ook niet voor elkaar.

alllen als de video adapter verwijderd, opnieuw opstart dan vind ie nieuwe hardware, staat ie op de basis 800x640 en kan je wel verschuiven naar 1280x1024.

herstart je de pc weer dan staat ie weer op max 1024x768

enig idee waardoor de instellingen niet onthouden worden?

zelfde probleem

Ik sluit mij aan bij de vraagsteller, ik herkende het probleem namelijk. Het enige verschil met mijn computer is dat het pijltje blijft staan bij 800/600. Wat ik er ook aan verander, bij opnieuw opstarten staat de pijl weer nestjes bij 800/600.

De gegeven adviezen heb ik doorgelezen, maar het probleem blijft. Errug lastig!
Ik hoop dat iemand DE oplossing weet!

Schijnbaar een onoplosbaar probleem ik heb het zelfde...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan