Krijg software niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Heb het gratis programma adressenprogrammapro 7073 gedownload, maar krijg het niet geinstalleerd.
Steeds komt de foutmelding Ashampoo_Snap_2018.09.22_16h45m06s_001_.png in beeld. Ik kan in de setup de doel directorie wel wijzigen maar steeds komt deze foutmelding.
Kan het zijn dat er in windows 10 een fout zit? Voor ik deze ga herinstalleren wil ik vragen of er nog andere mogelijkheden zijn.
Want bij herinstalleren van windows 10 moet ik ook weer mijn andere progs herinstalleren. Vandaar mijn vraag.
Dank voor het meedenken

Kijk hier en lees ook onderin die pagina. Is het een update of compleet. Misschien het programma verwijderen en opnieuw installeren. Maak eerst een backup. Lees hier meer.

Om iets te installeren moet het op .exe eindigen. EXE is een bestandsnaam extensie die geeft aan dat een bestand is.

Uitvoerbare bestanden worden gewoonlijk gebruikt om applicaties of programma's te installeren op computers .

Laatst bewerkt:
Doe eens gek. Kies eens een installatiemap met een naam zonder spaties er in.

Mogelijk heeft dat programma geen toegang tot die map wegens restricties.
Kies een ander installatiemap/medium of hef die restricties op.
Met de setup is niets aan de hand. Ook geen gezeur over spaties in de mapnaam.

Een spatiekwestie lijkt mij onmogelijk. Volgens mij is het gewoon een aan te maken hulpmap. Zou daar i.p.v. Users geen Gebruikers moeten staan?

Dat maakt voor Windows geen verschil.
Dat zal zo zijn als jij dat zegt. Ik zou toch even goed kijken naar het verdere adres van die locatie op de afbeelding. Het is altijd af te raden om dergelijke accountnamen te kiezen met punten en spaties. RogerS kan daar wel gedeeltelijk gelijk in hebben, want mensen gaan dat soms veranderen, verbeteren in de username zelf en dat is vragen om moeilijkheden.

Tips:
  • Voer het installatieprogramma uit met administratorrechten
  • Log in als administrator om de installatie uit te voeren.

Zou zeggen, probeer het zelf, wil ook niet als admin.
Eerst zelf die locatie maken miss. zelf niet geprobeerd, nu wel, wil ook niet.

Ding is gewoon slecht gemaakt.......

Laatst bewerkt:
Andere mogelijkheid is dat er fouten zijn op de harde schijf. Voer daarom foutcontrole uit (punt 3) om op te lossen of dit uit te sluiten

Laatst bewerkt:
Ook kun je proberen in veilige modus te installeren:
Stap 1:
  1. klik op de knop Start, typ regedit in het vak Zoeken & ENTER.* Typ het wachtwoord of een bevestiging als hierom wordt gevraagd.
  2. Klik linksboven in de menubalk op bestand & vervolgens op exporteren.
  3. Kies bovenin het scherm bij "Opslaan in" de plek waar je uw backup van het register wilt opslaan.
  4. Let erop dat je links beneden bij exportbereik "alles" selecteert.
    Geef het bestand een naam, bijvoorbeeld registerbackup.reg.
    file.php
  5. Bij "opslaan als" selecteer je Registerbestanden (*.reg)
  6. Klik tenslotte op opslaan.

Stap 2:
Open Kladblok. Combineer http://crew.nucia.eu/dorado/pics/windowstoetsr.png → Typ:[b]notepad[/b]
Kopieer onderstaande code:
[b][color=#000080]Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MSIServer]
@="Service"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MSIServer]
@="Service"[/color][/b]

Ga naar [b]Bestand - Opslaan als.[/b]
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:[b]fix.reg[/b].
Bij "Opslaan als type" selecteer je: [b] Alle bestanden (*.*). [/b]
Klik op de knop [b]Opslaan.[/b] Rechtsklik → [b]fix.reg[/b] → [b]Samenvoegen[/b]

Meedenkers allemaal bedankt, maar het enige wat hielp was windows opnieuw inatalleren, wat ik heb gedaan en ja, nu is het probleem opgelost, maar de oorzaak heb ik niet kunnen achterhalen.
Nogmaals dank

Corrupt useraccount? Welke heb je nu (naam), m.a.w. welk adres/pad heeft die nu aangemaakt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan