krijg spel niet verwijderd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoppa_hellmond

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2004
Berichten
110
hoi,
kan iemand mij vertellen hoe ik een bepaald spel uit het geheugen krijg?.
heb namelijk een spel(diamond caves 3)en die probeer ik te verwijderen via het configuratiescherm.
als ik deze aanklik,ga ik naar software.
het programma klik ik aan,en dan geeft hij de volgende melding.wise uninstall:could not open install.log file.
kan iemand mij vertellen wat dit betekent,en hoe ik het programma eruit krijg?.
:confused:
 
probeer het spel is opnieuw te herstellen/installeren of zo en dan nog eens proberen te verwijderen helpt bij.
 
Geplaatst door traxion
probeer het spel is opnieuw te herstellen/installeren of zo en dan nog eens proberen te verwijderen helpt bij.
heb het spel via internet geinstalleert,en wil het alleen maar verwijderen.
herstellen zal dan moeilijk gaan.
er zal toch wel een manier zijn,om het spel uit het software lijst te krijgen!?.
 
Wat Traxion (waarschijnlijk) bedoelt te zeggen is dat mogelijk de uninstaller corrupt is geraakt en dat wellicht de enige manier om de uninstaller weer in orde te krijgen, betekent dat je het spel opnieuw op dezelfde lokatie / schijf moet installeren. Bij die nieuwe installatie zal ook de uninstaller weer worden geinstalleerd en daarna kun je de game weer op de vertrouwde manier middels configuratiescherm / software verwijderen.

Er is nog een manier, maar die is redelijk omslachtig en niet ongevaarlijk. Ik beschrijf 'm wel als het hiervoor staande niet wil lukken.
 
Geplaatst door gast0225
Wat Traxion (waarschijnlijk) bedoelt te zeggen is dat mogelijk de uninstaller corrupt is geraakt en dat wellicht de enige manier om de uninstaller weer in orde te krijgen, betekent dat je het spel opnieuw op dezelfde lokatie / schijf moet installeren. Bij die nieuwe installatie zal ook de uninstaller weer worden geinstalleerd en daarna kun je de game weer op de vertrouwde manier middels configuratiescherm / software verwijderen.

Er is nog een manier, maar die is redelijk omslachtig en niet ongevaarlijk. Ik beschrijf 'm wel als het hiervoor staande niet wil lukken.
hoe of waar ik het spel installeert heb,weet ik niet meer.
ik heb al op bepaalde pagina's gekeken,en kan hem niet vinden.
hopelijk op die andere manier,kan ik hem wel verwijderen!.
ik hoor het wel.
 
Nou daar gaat 'ie dan, maar geheel op eigen risico !!!

Het spel heeft in het register wijzigingen aangebracht, hetgeen betekent dat je de wijzigingen ook vanuit het register kunt verwijderen.

Wat je kunt doen is Start -> uitvoeren en dan in de invoerregel invoeren REGEDIT

Het register wordt nu getoond.

Zoek in het register naar software die EXACT dezelfde naam heeft als de game en verwijder de sleutels, maar pas op!!! Het kan zijn dan "andere" op je pc geinstalleerde software nagenoeg dezelfde naam heeft als de game / onderdelen, met het risico dat je verkeerde dingen verwijdert.

Als je middels het register aldus de sleutels van de game verwijdert, moet het probleem ook zijn opgelost.

Maar nogmaals, pas op met wijzigingen in het register!!!

Lees vooral onder Windows help het e.e.a. over het register.

Suc6!
 
Geplaatst door gast0225
Nou daar gaat 'ie dan, maar geheel op eigen risico !!!

Het spel heeft in het register wijzigingen aangebracht, hetgeen betekent dat je de wijzigingen ook vanuit het register kunt verwijderen.

Wat je kunt doen is Start -> uitvoeren en dan in de invoerregel invoeren REGEDIT

Het register wordt nu getoond.

Zoek in het register naar software die EXACT dezelfde naam heeft als de game en verwijder de sleutels, maar pas op!!! Het kan zijn dan "andere" op je pc geinstalleerde software nagenoeg dezelfde naam heeft als de game / onderdelen, met het risico dat je verkeerde dingen verwijdert.

Als je middels het register aldus de sleutels van de game verwijdert, moet het probleem ook zijn opgelost.

Maar nogmaals, pas op met wijzigingen in het register!!!

Lees vooral onder Windows help het e.e.a. over het register.

Suc6!
heb het verwijdert,maar deze blijft nog steeds in het schermpje van software staan.
ik heb de goede verwijdert,want er stond er maar ééntje in.
nog andere suggesties,laat het me maar weten.
 
Dan is er ergens in het register (je zal wel gezien hebben dat het een oneindige "boom" met mappen en bestanden is........) toch nog een enkele verwijzing staan.
 
Geplaatst door gast0225
Dan is er ergens in het register (je zal wel gezien hebben dat het een oneindige "boom" met mappen en bestanden is........) toch nog een enkele verwijzing staan.
heb gekeken,maar kan deze niet vinden.
zijn er nog andere suggesties?.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan