krijg steeds verzoek om verbinding te maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanko013

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2001
Hallo,

Ik heb thuis een adsl-netwerk. Daarvoor gebruik ik een multi-pc modem met ingebouwde router. Dit betekent dus dat ik als ik mijn pc aan zet meteen online ben en dus niet apart verbinding met internet hoef te maken.

Maar... bij het openen van sommige pagina's springt toch het mxstream "verbinding maken" scherm in beeld. Als ik dan op verbinding maken klik dan zegt ie dat er geen verbinding gemaakt kan worden (en werk ik dus offline). Beetje vreemd.

Er moet iets in mijn instellingen fout staan vermoed ik want met mijn andere pc hier thuis heb ik geen enkel probleem bij het openen van diezelfde pagina's.

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd ingesteld heb staan?

Kijk eens bij extra internetverbindingen of hier inbel verbindingen vermeld staan, zoja dan moet je deze verwijderen.
Het multi-pc modem, waarschijnlijk een alcatel vermoed ik, belt zelf in zodra je deze aanzet.

Verder moet je de pc scannen op spyware, download Ad-aware en installeer deze, klik na de instal op update, en daarna op scannen.
Verwijder alles wat hij vindt, als je bang bent dat progamma's niet meer werken dan kan je eerst alles in guarantine zetten en daarna alles verwijderen.

groetjes speedtouch

Er staat bij mijn verbindingen "mxstream (standaard)" en "mxstream (VPN)". Kan in deze alle 2 verwijderen?

Heb mijn pc vandaag nog gescand met ad-aware maar die kon niets vinden.

Geplaatst door nanko013
Er staat bij mijn verbindingen "mxstream (standaard)" en "mxstream (VPN)". Kan in deze alle 2 verwijderen?

Heb mijn pc vandaag nog gescand met ad-aware maar die kon niets vinden.
Ze moeten allemaal weg, want de aanmelding staat al in je router gedefinieerd.

Dennis.

Perfect! Heb het net geprobeerd en dit is inderdaad de oplossing!

Bedankt voor de snelle reacties!

De optie "Nooit een verbinding kiezen" moet dus wel geselcteerd staan, hierdoor behoud je de gegevens.

Dennis.

:thumb: Het is al opgelost door Dennis zie ik, ik was even weg :)

groetjes speedtouch

Of was het woord "dan" een grap?

Beste Speedtouch,

Mijn voorlaatste bericht aan jou luidde:

"Ik denk eerder door jou, speedtouch " EN NIET "Ik denk eerder dan jou, speedtouch "

Ik weet niet hoe het woord "dan" daar gekomen is.

Hoe dan ook, je hebt zeker een steentje bijgedragen voor het vinden van de oplossing. Mijn complimenten daarvoor hoor.

Dennis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan