Krijg steeds Windows instal scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Bij het opstarten van de computer komt steeds een irriterent schempje van Windows installer in beeld. Her verdwijnt na een paar seconden en dan verschijnt een schermpje waarop het WinDVD wil installeren, maar zegt een missing pack met een nummer van vele cijfers niet kan vinden.
Ik heb gezocht in het register maar kan geen WinDVD vinden, heb het register opgeschoond maar de fout komt steeds terug. Het is niet van het bureaublad te verwijderen.
Wie kan mij helpen

Hallo,

Kun je niet ergens op drukken als je dat irritanten schermpje ziet zoals:
"Dit bericht niet meer laten zien"?

Ga naar deze pagina.

In het midden van de pagina vind je een link genaamd "Het hulpprogrammapakket Windows Installer Cleanup nu downloaden". Klik op die link en download het bestand.
Start het programma dat je zonet gedownload hebt. Er wordt een lijst zichtbaar met alle aan Windows Installer gelinkte items.

windowsinstallercleanup.png

Zoek naar de regel die "WinDVD" bevat, klik erop en druk onderaan op "Remove" (of z'n nederlandstalige variant).
Herstart de computer en kijk of het probleem zich nog voordoet.

Groetjes,

James007

Dank voor de review, maar ik kan de tool wel downloaden doch niet installeren omdat het vervelend schermpje reeds opstart denk ik. Bij de install van het progje voor cleanup wininstaller krijg ik een error scherm met daarop vermeld Error 1500 Another instalation is in proces etc. Dat zal dat vervelende WinDVD schermpje wel zijn.
Hopelijk heb je nog een advies.
Groet

Je kunt proberen het taakbeheer op te roepen via ctrl+alt+del en bij "Processen" naar "install.exe" te zoeken oid. Dan kun je daar met rechts op klikken en "¨Proces beëindigen" nemen. Probeer daarna de tool te draaien.

Ook dit wil niet lukken. ikdenk dat het met een virus te maken heeft. Ik ga maar opnieuw beginnen.
Dank voor de reviews

Probleem nog steeds niet opgelost. Ook bij de computerbouwer waar hij nu staat, weet nog geen oplossing. Ik denk aan format c en windows opnieuw installeren. Dan moet het opgelost zijn. Geduld raakt op.

Kun je in je taakbeheer eens kijken of er bij processen het proces ISUSPM.exe bijstaat? Zoja, stop het proces.

Ga naar een downloadwebsite en download de Platinum Trial. Installeer deze en controleer of je het probleem nog hebt bij het opstarten. Verwijder daarna de trial.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan