Krijg video kaart niet geinstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Ati radeon 9200 series.
Ik instaleer hij geeft geen fout start de pc ovenrieuw op maar geen driver geinstalleerd alles is nog zo Traag,beeld. Scrollen met sites is traag.

help:)

je bedoelt dat je de driver niet geinstalleerd krijg?
http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html

ey thanx voor je linkje maar die heb ik al gedownload, hys paars en hij staat op me pc van gisteren. nogsteeds nix.. heel vreemd..direct x ookal geinstaleerd ..

Maar in mn hardware sstaan 2 beeldscherm apparaten ik moet de normale uit schakelen en de secondery in schakelen anders krijg ik zwart beeld en kan ik nix
dus alleen (veilige modus) ..

Als ik het goed lees heb je dus ook nog een onboard video, zet deze eens uit in de bios.

ff vraag voor de zekerheid:als je drivers geinstalleerd heb doe je wel een herstart van je pc?

probeer eens een nieuwe installatie alsvolgt

drivers verwijderen
chipset drivers van je moederbord opnieuw installeren(op site fabrikant pc of je moederbord of op een bijgeleverde cd rom)
pc herstart
drivers kaart installeren
pc herstart

ff vraag voor de zekerheid:als je drivers geinstalleerd heb doe je wel een herstart van je pc?

probeer eens een nieuwe installatie alsvolgt

drivers verwijderen
chipset drivers van je moederbord opnieuw installeren(op site fabrikant pc of je moederbord of op een bijgeleverde cd rom)
pc herstart
drivers kaart installeren
pc herstart

al gedaan ...nix :(

dan kijkeens in je bios ja.

en als je in apparaatbeheer handmatig installeerd?

dan kijkeens in je bios ja.

en als je in apparaatbeheer handmatig installeerd?

handmatig ook al geprobeert,, met zelfstandige zoeken enzo ja,, bladeren en **** nix opgeeverd wat PRECIES moet ik in de bios doen want denk dat ik t niet heb hoor

nou ja normaal hoef je er ook niks te doen als je een videokaart installeer
maar ja je weet maar nooit

zit je kaart er wel goed in?????ff goed aandrukken enzo

nou ja normaal hoef je er ook niks te doen als je een videokaart installeer
maar ja je weet maar nooit

zit je kaart er wel goed in?????ff goed aandrukken enzo

ff proberen want mijn SOUNDKAART was precies t zelfde.. hmm denk niet hoor ff doen he brb

Okee aangeduwt..hoorde nix dus denk dat die al vast zat hoor

Laatst bewerkt:
Hij doet het

Gefixt. hij doet het , heb mijn beeldscherm apperaat ,secondery UITGESCHAKELD en hij doet het:thumb:

wat stond er bij secondary dan?

bij hardware, had ik 2 beeldscherm apparaten had de 1e uit geschakeld en de 2e (secondery) aan , als ik ze alle 2 aan had kreeg ik zwart beeld, maar nu heb ik de secondery uit en de 1e aan gezet , en nu doet hij het

kan weer snel slepen met venstertjes :D :thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan