Krijg Vista sp1 niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Hallo,

Ik heb deze gedownload :Wave1_Windows6.0-KB936330-X86

Maar als ik hem wil installeren vanaf mijn harde schijf gaat het niet.De installatie blijft na een halh uur altijd hangen.

Moet ik misschien eerst op DVD branden en dan installeren?

Thanks
 
sp1 voor vista nog niet uit wat jij hebt is een beta preview.
er ziten altijd nog fouten en er kunnen meer problemen onstaan dan die je nu hebt.
of deze download is coruped. of er werkt iets tegen in vista wat nodig is bij instaltie van de sp preview.
de laaste sp1 voor vista is 684 MB (717,975,552 bytes) als die van jou deze groote niet heeft,
is er echt iets mis met het bestand zelf.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik dit de juiste SP1 voor een 32 bits:

Wave1_Windows6.0-KB936330-X86

Thanks

En het antwoord van Mrmusic was JA
 
Hoi !

Zoals gezegd: het is een beta-versie; daaraan kun je geen rechten ontlenen !

Wel is het aan te raden alle externe apparatuur af te koppelen en evt. virusscanners en anti ad/spyware prog's uit te schakel;en tijdens de installatie !

Enne....40 minuten duurt het zeker, dus geduld is een schone zaak.

Er is nog een oplossing: voeg het volgende script toe aan je register en SP1 wordt als automatische download aangegeven en geinstalleerd !

@echo off
reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\VistaSp1 /v Beta1 /t REG_SZ /d a2c3c14a-9586-4d37-9aaa-79fbd64069d2 /f
reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\VistaSP1 /v Beta1 /t REG_SZ /d a2c3c14a-9586-4d37-9aaa-79fbd64069d2 /f

Greetz,

Harry.
 
Hallo Harry,

Hoe voeg ik een script toe aan het register ?

Thanks
 
Hoi !

Je kopieert het bestand en slaat het op als: SP1BetaRK_ext.cmd .

Dubbelklik er op: klaar ! Wel eerst rechtsklikken en kiezen voor: als administrator uitvoeren !


Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan