Krijg webcam niet geinstalleerd op vista ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

ik heb net een webcam gekocht en ik heb de software geinstalleerd maar hij doet het niet ik zie dat logo niet bij msn voor de cam ? help.

Vista Compatible?
Rare vraag maar soms gaat het daar nog al eens fout!

Ik wou dat het niet waar was maar ik heb inderdaad gelijk....:(

Even maar op de site van Sweex kijken of er Vista drivers zijn dan!

Getwijfeld om het te vragen want vaak krijg je een reactie van "ja natuurlijk heb ik daar naar gekeken"

nope :( is alleen voor xp 20 euro voor nix uitgegeven :( vista zuigt gewoon altijd aan alle kanten zoveel gezeik altijd.

Weer zo één die Vista de schuld geeft.....Dit ligt en aan jou en aan Sweex....aan jou omdat je tijdens het kopen niet hebt opgelet of je wel een Vista compatible Cam hebt aangeschaft en aan Sweex omdat die te lui zijn om Vista drivers te maken....

Maar aan Vista ligt het zeker niet!!

Je draait de boel om beste man :evil:

Net zoals de Consumentenbond...die schuiven ook alles op Vista af terwijl net zoals deze vraagsteller je even oplet wat je in je winkelmandje stopt en kijkt of hij wel voor Vista geschikt is er niks aan de hand is.
Op sie site van Alternate staat met koeieletters voor welke besturingssystemen hij geschikt is....maar ja als hij niet leest en gewoon zonder te kijken wat koopt dan is het zijn eigen schuld en niet die van Vista...gewoon dom!!

hej mensen hij doet het ineens :cool: super bedankt die nieuwe driver blyken het ineens wel te doen ook voor vista yes yes :thumb: tnx iedereen

Mooi en voordat voortaan wat zegt lees even bovenstaande berichten want ik word niet goed van al die mensen die zeggen dat het aan Vista ligt.

Succes met je cam ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan