Krijg website niet online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjan1959

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Hallo
Ik heb een domein bij MijnDomein.nl
Had er een Joomla website lopen, maar die map heb ik eraf gegooit...omdat ik een website aan het bouwen ben met Dreamweaver.
Nu krijg ik mijn index dus website niet online.
Nu kon ik wel goed met Joomla overweg....maar snap niet waarom ik de nieuwe niet online krijg.
Ik up via FilaZilla.
Heb de index.html rechtstreeks in plublic/sites gezet maar zie hem niet online komen.
Krijg foutmelding 404.
Ik heb MijnDomein gemailt...kreeg onderstaande terug.

U had bij het uploaden van uw site de directorystructuur zoals die door ons was gemaakt verwijderd en uw website ge-upload in de begindirectory van uw ftp account.

Dat is niet correct. In de bevestigingsmail staat dat u de website moet uploaden naar /public/sites/www.uwdomeinnaam.nl.

Ik heb uw directorystructuur hersteld en de bestanden op de goede plaats gezet. Mocht u onverhoopt ook de private map op uw ftp hebben verwijderd/beschadigd dan kunnen wij helaas uw oude statistieken niet opnieuw her-genereren.

Heeft u probleem met het instellen van Frontpage voor de nieuwe directory structuur, kijk dan op de onderstaande pagina. Daar vindt u onder het kopje Microsoft/Frontpage/ASP een handleiding voor het instellen van Frontpage.
http://www.mijndomein.nl/question/microsoft-frontpage-asp/hoe-stel-ik-ftp-goed-in-in-frontpage.html

Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team

Nou weet ik zeker dat ik niks fouts had verwijderd...want ik had alleen de joomla map van sjandesign verwijderd.
En in de private-map kom ik nooit.

Ik heb trouwens nog een joomlasite lopen op dat domein.
Die werkt wel.
Dus ik snap er eigenlijk niks meer van.
Wat doe ik verkeerd....kan iemand me helpen.

Groetjes Sjan

Hallo
..knip ..
Ik up via FilaZilla.

waarom niet met Dreamweaver?

Heb de index.html rechtstreeks in plublic/sites gezet maar zie hem niet online komen.

.. geknipt ..

Dat is niet correct. In de bevestigingsmail staat dat u de website moet uploaden naar /public/sites/www.uwdomeinnaam.nl.

uit jouw bericht maak ik op dat je niet in een domeinmap onder sites uploadt en daar zou dan het probleem zitten
.. geknipt ..

Hay
Ik heb het via Dreamweaver ook geprobeerd maar lukte dus ook niet...vandaar dat ik weer maar met mijn oude vertrouwde FilaZilla aan de gang ben gegaan.

Ik load up in plublic/sites.
Moet ik daar dan eerst een map maken met sjandesign.nl
En hoe doe ik dat dan?
Toch maar via Dreamweaver denk ik, want daar vragen ze dat.
Heb ik dat goed ?

Pffff....ik heb altijd problemen met deze dingen.
Kan veel met mijn pc...maar als ik te diep moet dan weet ik net niet meer....de leeftijd denk ik:o:d

volgens het antwoord van mijndomein,

da's geen russisch en waarschijnlijk heb je daar ook de uploadrechten/FTP-account voor

Aanvulling in Dreamweaver definieer je de site lokaal en remote en kun je met synchroniseren, en ook een directe upload, de site online zetten en onderhouden

Map aanmaken. Je mapnaam, zou ik verwachten, zou al aangemaakt moeten zijn door mijndomein. En anders kun je met filezilla ook die map aanmaken (Nieuwe map: via het remote window)

Laatst bewerkt:
Oké
Ga ik het later weer eens proberen via Dreamweaver...moet nu weg.
Maar er stond geen map meer....alleen een map waar ik de andere joomla site in heb zitten.
Maar ik geloof niet dat het daar in zal moeten.
Dus ik ga via dreamweaver een nieuwe map aan maken.
Later meer hierover....thanks alvast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan