krijg windows 7 niet in virtualbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo.

Ik heb virtualbox 3.2.10 geïnstalleerd en met daarin met succes windows XP geïnstalleerd.

Nu wil ik echter Window7 daarin installeren maar loop ik tegen problemen aan.
De installatie gaat vlekkeloos en zonder foutmeldingen.
Als Win7 word opgestart gaat het fout. Er komt een zwart scherm met de twee opties windows herstellen en opstarten.
Opstarten werk niet en herstellen dan start het door in win7 en gaat het in de herstelmodus.Er komt dan later in win7 een scherm dat computer niet hersteld kan worden met keuze uit verzenden en niet verzenden.
Keuze is dus niet verzenden en virt. win7 word weer afgesloten.

Ik heb de instal nu een paar keer overgedaan maar steeds met hetzelfde resultaat en ook nog met een andere versie van win 7 maar ook die lukte niet.
Vreemde is dat ik het ook nog met microsoft virtual pc 2007 heb geprobeert en daarin zelfde problemen.

Wat zie ik over het hoofd?

Is niet gewoon de ISO -die je gebruikt- brak? Lijkt mij namelijk wel, als het niet in Virtualbox EN VirtualPC werkt.

Is niet gewoon de ISO -die je gebruikt- brak? Lijkt mij namelijk wel, als het niet in Virtualbox EN VirtualPC werkt.

Dan zouden beide iso`s brak moeten zijn dat lijk mij sterk.
Ik weet niet of het je wat zegt maar ze komen van Pliek:) allom bekend van FTD en newsgroups.
Dat zij zeer betrouwbare windows versies die ik ook op verschillende PC`s zonder problemen heb geïnstalleerd.

Precies zoals de handleiding heb ik het gedaan.

Echter heb ik op mijn pc (de host genoemd?) windows7 64 bit staan.
Volgens mij is de versie die ik geïnstalleerd heb virtualbox 3.2.10 geschikt voor 64bits systemen en 32 bit systemen.

Ik kan toch in virtualbox zowel een win7 64 bits als een 32 bits installeren?mits ik dat in de wizzard van het aanmaken met een nieuwe virt.pc aangeef waar je de keuze hebt uit alle besturingssystemen?

Precies zoals de handleiding heb ik het gedaan.

Echter heb ik op mijn pc (de host genoemd?) windows7 64 bit staan.
Volgens mij is de versie die ik geïnstalleerd heb virtualbox 3.2.10 geschikt voor 64bits systemen en 32 bit systemen.

Ik kan toch in virtualbox zowel een win7 64 bits als een 32 bits installeren?mits ik dat in de wizzard van het aanmaken met een nieuwe virt.pc aangeef waar je de keuze hebt uit alle besturingssystemen?

Als je VirtualBox 3.2.10-66523 hebt, moet dit idd kunnen..
Sorry, maar ik weet op dit moment verder ff niets. Hoop dat anderen je wel een gouden tip kunnen geven?
Succes

Inderdaad, die heb ik VirtualBox 3.2.10-66523.
Ik wacht nog even de gouden tip af.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan