Het is eindelijk geluk het was een heel gepuzzel maar we zijn eruit ,de pc ziet de schijf als sata ik ben flink in de bios aan het puzzelen geweest ik heb nu zo de instelling staan
(zie hier onder)
onbord ide controller : Enabled
Sata operation mode : no-Raid
Via sata raid utility : Enabled
Onboard sata II operation mode : ahci
maar ik had eerst zo de instelling staan (zie hier onder)
Sata operation mode : Raid
Onboard sata II operation mode : ide
nu als ik in de bios kijk dan zie ik bij sata de hardeschijf staan en dat was eerst niet
en als ik naar de boot menu ga dan geef hij aan,sata WDC WD6400AACS-00G8B1 (596 GB western digital hardeschijf aan ,
dus bleek het probleem in de bios te zitten, toen het goed stond kon ik windowsxp zonder probleem installeren ik had wel een slipstream van windowsxp gemaakt met sp3 erin ik hoefde geen driver er in te zetten windowsxp zag hem zo ,de pc werkt nu goed.
hartelijk bedankt voor het mee zoeken van het probleem en het geduld die je had,
ik ben blij dat ik op deze forum ben gekomen het is een goede site met heel veel informatie en kennis en waar je vriendelijk geholpen word
nog maal bedankt :d:d:d:d:d
(zie hier onder)
Sata operation mode : no-Raid
Onboard sata II operation mode : ahci
maar ik had eerst zo de instelling staan (zie hier onder)
Sata operation mode : Raid
Onboard sata II operation mode : ide
nu als ik in de bios kijk dan zie ik bij sata de hardeschijf staan en dat was eerst niet
en als ik naar de boot menu ga dan geef hij aan,sata WDC WD6400AACS-00G8B1 (596 GB western digital hardeschijf aan ,
dus bleek het probleem in de bios te zitten, toen het goed stond kon ik windowsxp zonder probleem installeren ik had wel een slipstream van windowsxp gemaakt met sp3 erin ik hoefde geen driver er in te zetten windowsxp zag hem zo ,de pc werkt nu goed.
hartelijk bedankt voor het mee zoeken van het probleem en het geduld die je had,
ik ben blij dat ik op deze forum ben gekomen het is een goede site met heel veel informatie en kennis en waar je vriendelijk geholpen word
nog maal bedankt :d:d:d:d:d