Krijg winsrv probleem niet opgelost --> windows opnieuw installeren: Dataverlies?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindavnr

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Hallo,
Ik wil windows opnieuw gaan installeren aangezien er nog geen oplossing is voor het winsrv probleem wat sommige hebben.
(Tenzij iemand die dit leest wel een idee heeft hoe je de melding in het bluescreen kunt fixen. Dus dat Winsrv mogelijk opnieuw moet worden geinstalleerd.
Heb winsrv op dezelfde wijze gekopiërd als user32.dll (wat wel werkte, maar daarna kwam dus de winsrv melding) en ik heb ze ook uitgepakt aangezien het een Zipbestand was.)

Maar goed, nu is mijn vraag: als ik Windows opnieuw ga installeren via de cd (aangezien herstellen niet werkt, dit doet hij niet..), weet iemand of ik dan al mijn data verlies?
Dus alle bestanden die erop staan, word bestanden, foto's etcetera.

groeten

nee nog niet opgelost, ben niet thuis dus ngo niet mee bezig.
Maar wat ik van mn vriend begreep is dat hij via Dos een backup wil maken naar een externe harde schijf en dan windows opnieuw installeren.
Al meer mensen dit gedaan?

Dat kan maar je kunt ook eerst de herstelinstructie proberen. Werkt dat niet kun je veiligstellen naar USB stick en herinstalleren (of repareren).

herstellen werkt inderdaad niet. Hebben we al geprobeerd.

Maar veiligstellen naar Usb (externe hard disk), dat kan dus vanuit de dos?
Heb ik daarvooor nog een programmaatje nodig? of codes die je in dos typt? :)

Als je de CD download die wij aanbieden (of elke andere CD van BootPE) kun je m.b.v. een verkenner interface bestanden kopieëren.

Je kunt ook, bijvoorbeeld, ultimate boot cd gebruiken met een ntfs dos reader maar dat is iets lastiger.

Hoi XP_PC
vraagje
ik zit nu met een bartPE cd op de computer.
Ik wil nu de bestanden op een hard disk(extern)zetten maar deze vind hij niet. ook usb stick vind hij niet.
Hoe kan ik op een andere manier mnbestanden ergens opslaan, of een backup maken
Enig idee?

Ik heb het zojuist zelf geprobeerd en de stick wordt wel herkend bij mij..
Advies wat ik je nog zou geven is hang de schijf in een andere PC en kopieer dan de bestanden.

Dat kan niet; alle bestanden staan op de harde schijf in mijn laptop, die kan ik niet zomaar open schroeven
Ik wil die bestanden kopieren naar die usb stick of externe hard disk, maar deze komen er niet bij te staan..
Kan ik op geen enkele andere manier bestanden ergens heen kopieren?

Want ik kom niet uit het winsrv probleem, ook niet met de nieuwe update die op nucia stond..

misschien kun je vertellen welke volgorde je alles doet....
Eerst usb, dan bertPE of andersm, of maakt dat niet uit?

en wat je vervolgens aanklikt bij die bartPE cd zodat je uitkomt bij je usb stick

USB.
CD-rom.
Booten met BootPE.

Go -> Programs -> A43 File Management Utility

Hij is actief bezig met kopieren nu...
Heeeeel erg bedankt!! voor al je tijd en moeite, en informatie! :thumb:
Kan nu gerust gaan slapen :)
jij bent 't ook laat aan 't maken , niet? ;)
Nogmaals; bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan