krijgt geen windows/recovery geinstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

perryL

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
hallo,

ik heb mijn computer zo'n Jaar, Het gaat om een HP pavilion T380.nl
nou start hij sinds vanmorgen niet meer op.
ik zie gewoon het beginscherm van HP en daarna blijft hij hangen in een zwart scherm.
Ik wil nu windows opnieuw installeren, Maar als ik de cd erin doe pakt hij hem niet,
er staat dan Bezig met het controleren van de hardware instellingen, maar na zo'n 20 min is er nog niets gebeurt.
ik heb ook al verschillende recovery cd's geprobeerd Maar deze geven ook een rare foutmelding aan.

Heeft iemand enig idee wat het nog kan zijn?
ik heb 2 OS geprobeerd met 2 verschillende cd's en nog lukt het me niet, Ik heb de bios al aangepast, maar ook dit werkt niet..
weet er iemand of er een specifieke recover cd is voor mijn computer?

ik hoop dat jullie wat weten
gr.perry

Tijdens het blauwe opstart scherm van HP kun je F9 indrukken, dan gaat ie naar een bootmenu, kies dan je de DVD speler en doe daar de installatie cd van windows in. Dan zou je weer moeten kunnen installeren.

Misschien moet je eens zoeken op de tool CD "I have the password" als je deze kunt opstarten kun je eventueel een systeemherstel uitvoeren naar een eerdere datum toen alles nog wel werkte. Verder zou het een hardeschijf probleem kunnen zijn. Dit zou je kunnen nakijken met een programma als HDDregenerator. Eventueel te vinden op Hiren's boot CD of weer "I have the password"

succes:thumb:

oke alvast bedankt,
In ieder geval iemand die reageert:D
ik zal het vanavond eens proberen, ik laat het nog weten

:thumb:

als ik een orginele windows cd erin doe,
krijg ik zoals gewoonlijk "druk op een toets en vanaf de cd te starten"
als ik dit heb gedaan zie ik linksboven: Hardwareinstellingen worden gecontroleerd.. dan slaat hij over naar een zwart scherm waarna hij blijft hangen..

Zou me harde schijf gewoon kapot zijn.. of is het tog echt iets in de software?

alvast bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan