hallo,
ik heb mijn computer zo'n Jaar, Het gaat om een HP pavilion T380.nl
nou start hij sinds vanmorgen niet meer op.
ik zie gewoon het beginscherm van HP en daarna blijft hij hangen in een zwart scherm.
Ik wil nu windows opnieuw installeren, Maar als ik de cd erin doe pakt hij hem niet,
er staat dan Bezig met het controleren van de hardware instellingen, maar na zo'n 20 min is er nog niets gebeurt.
ik heb ook al verschillende recovery cd's geprobeerd Maar deze geven ook een rare foutmelding aan.
Heeft iemand enig idee wat het nog kan zijn?
ik heb 2 OS geprobeerd met 2 verschillende cd's en nog lukt het me niet, Ik heb de bios al aangepast, maar ook dit werkt niet..
weet er iemand of er een specifieke recover cd is voor mijn computer?
ik hoop dat jullie wat weten
gr.perry
ik heb mijn computer zo'n Jaar, Het gaat om een HP pavilion T380.nl
nou start hij sinds vanmorgen niet meer op.
ik zie gewoon het beginscherm van HP en daarna blijft hij hangen in een zwart scherm.
Ik wil nu windows opnieuw installeren, Maar als ik de cd erin doe pakt hij hem niet,
er staat dan Bezig met het controleren van de hardware instellingen, maar na zo'n 20 min is er nog niets gebeurt.
ik heb ook al verschillende recovery cd's geprobeerd Maar deze geven ook een rare foutmelding aan.
Heeft iemand enig idee wat het nog kan zijn?
ik heb 2 OS geprobeerd met 2 verschillende cd's en nog lukt het me niet, Ik heb de bios al aangepast, maar ook dit werkt niet..
weet er iemand of er een specifieke recover cd is voor mijn computer?
ik hoop dat jullie wat weten
gr.perry