Kritieke dll fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

zespitter

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2004
Ik ben bezig met een Ms Acces applicatie op een Sql server, en nadat deze applicatie een tijd 'zonder' problemen
heeft gewerkt komt er nu bij een bepaalde actie een fout! namelijk de volgende:
msado15.dll , waarna acces vrolijk vastloopt en dit elke keer blijft doen op de een of andere manier.

Kan iemand mij helpen want ik heb echt alles al geprobeerd

:8-0:
:confused:

Geplaatst door zespitter
een fout! namelijk de volgende:
msado15.dll

Is dat de volledige foutmelding?

Dat is de hoofdzaak van de foutmelding. De foutmelding zelf is een beetje vaag. Hij geeft niet echt goede info weer. Maar je krijgt het venster van XP voor foutmeldingen. En daarna word acces afgesloten.

Ik kon het alleen laten zien doormiddel van een printscreen, welke ik in een word bestand heb gezet die er als bijlage bijgevoegd is. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
Alvast bedankt

Maak een printscreen in paint en sla hem op als jpg

De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Ik had niet gezien dat word bestanden niet worden ondersteund:rolleyes:
Hier is ie in zip

DOC wordt wel ondersteund, de grootte van het bestand niet. Maak er een JPG van.

Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

En dit is 2
En bedankt voor het wachten

Bijlagen

• foutje2.jpg
    foutje2.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 17
Niet dat ik iets kan zeggen over deze fout, maar terwijl ik dit zit te lezen geeft mijn computer 13:25 aan terwijl de tijd onder het laatste bericht al op 13:29 staat???
Joop

Geplaatst door jepewe
Niet dat ik iets kan zeggen over deze fout, maar terwijl ik dit zit te lezen geeft mijn computer 13:25 aan terwijl de tijd onder het laatste bericht al op 13:29 staat???
Joop

Daar is de sectie feedback voor. Er zijn slechts weinig PC's die exact op tijd lopen.

Deze code achter een formulier met o.a. checkboxes:

Dim rs As ADODB.Recordset

Private Sub Form_Load()

Set rs = Me.Recordset

End Sub

Als je dan na opstarten van het formulier de waarde van een checkbox wilt wijzigen dan loopt access vast op de msado15.dll

Misschien hebben julie hier nog wat aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan