Kruidvat fotoservice ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

doke2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
'k Wil een online bestelling doen,laadt 20 foto's in op de site van Kruidvat, wanneer 'k dan de upload doe naar Kruidvat zie 'k dat er slechts 11 zichtbaar zijn wanneer 'k verder ga naar mijn winkelmandje....
't Zijn allemaal jpg bestanden !?

Waar zijn die 9 ander naartoe ?

Iets fout bij 't inladen..????

Groetjes en bedankt,
Doke

Heeft niemand in Nederland dat probleem ooit gehad ???

Waarom worden al mijn foto's, nadat 'k ze heb geupload, niet zichtbaar... en worden ze dus ook niet aangerekend in mijn bestelling ?

Groetjes en bedankt.

heyhowhow!

heb reeds verschillende bestellingen via de nederlandse site van kruidvat gedaan en ik denk dat ik weet wat je bedoelt...

heb het ook al verschillende keren gehad dat ik de foto's die ik geupload heb niet zie staan, of slechts een deel ervan... de vakjes om ze aan te vinken staan er echter wel! Het beste is om ze dus gewoon aan te duiden (of op "alles selecteren" klikken) en dan de bestelling te plaatsen...

in mijn geval waren alle foto's toch afgedrukt, dus het is het proberen waard he ;)

het is me trouwens opgevallen dat vaak de grote bestanden niet getoond worden, misschien kan de site het dan effe niet aan ofzo...

succes en goed vieren vanavond zou'k zeggen! :thumb:

Inderdaad S.V.G. "al" mijn geuploade foto's werden afgedrukt... maar spijtig genoeg niet aan de voorwaarden op dat moment hun de site vermeld.

Eén van de winkeljuffrouwen heeft mijn klacht wel aanvaard en mij alles geleverd aan de voordeligste voorwaarden nl. 0,17 € per afgedrukte foto en zonder toeslag op de verwerking, dus min 1,79 €.

Groetjes en bedankt.
Doke2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan