kruidvat fotosoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Als ik de jruidvat fotoservice op mijn vist laptop installeer loop alles van een leien dakje tot ik na de installatie de software opstart en dan krijg ik de melding dat de kruidvat fotoservice niet meer werkt en dat er naar een oplossing wordt gezocht. Verscheidene keren geprobeerd en lukt niet. Nog bij iemand problemen onder vista met deze software?
groetjes

Klikt misschien gek, maar download toch voor de zekerheid eens via de Nederlandse kruidvat site

in veilige modus lukt het wel, er is dus ergens een conflict met een lopend programma.

Heb het gevonden. Het programma ging in confkict met eDSLoader, dat is een progje van acer om bestanden te beveiligen dat ik toch niet gebruik. Heb het niet meer mee laten opstarten en het is ok.
Bedankt om te helpen denken en zoeken!
groetjes

Heb zojuist ook hetzelfde probleem gehad.
Het uitzetten van Logitech software (setpoint) bood het gewenste resultaat...

Als het goed is staat het icoontje in de rechter onderhoek van de windos balk.
Als je deze met de rechter muit toets aanklikt, heb je de optie om 'm uit te zetten.
Eventueel de-installeren is natuurlijk ook een optie :thumb:

Als het goed is staat het icoontje in de rechter onderhoek van de windos balk.
Als je deze met de rechter muit toets aanklikt, heb je de optie om 'm uit te zetten.
Eventueel de-installeren is natuurlijk ook een optie :thumb:

Helaas heb ik het zelfde probleem ik heb echter geen icoontje wel het een en ander gevonden in program files maar ik heb wat ik nu moet doen

En kruidvat kan me ook niet verder helpen wie kan me hier wel mee helpen

Opgelost via taakbeheer

Laatst bewerkt:
En gebruik je draadloze logitech-muis? Of heb je eventueel een acer-laptop met het progje eDSloader?

Heb zojuist ook hetzelfde probleem gehad.
Het uitzetten van Logitech software (setpoint) bood het gewenste resultaat...

Bij mij starte er helemaal niets bij het aanklikken van de snelkoppeling of de exe. Geen foutmelding, niets. Er starte gewoon helemaal geen proces.

Maar bedankt voor deze tip want na uitschakelen van de setpoint software (heb een mx1000) werkt het ineens wel! :thumb:

Zegt wel iets over de kwaliteit van het kruidvat programma....

kruidvat software

Hallo, ik heb een vraagje kunnen jullie precies aangeven wat je nu hebt gedaan om de software te laten werken.

Ik heb Windows Vista en een acer desktop M3100.
De eds loader die word beschreven kan ik wel vinden in taakbeheer maar begrijp niet wat ik dan moet doen.Verwijderen durf ik niet bang dat dan alles het misschien niet meer doet.
Ik ben maar een 'leek' :omaar kan het proberen te begrijpen.
dus wie kan mij helpen?
groet Gerrie

Als je dat progje niet gebruikt zorg je er gewoon voor dat dit niet mee opstart. Je kan dat in Vista doen via windows defender, hulpprogramma's, softwareverkenner en dan kijken bij"programmas in de map opstarten". Daar kan je edsloader verwijderen en dan zal hij niet meer mee opstarten. Het programma is dan nog niet verwijderd van je pc, maar dat hoeft niet. Even pc herstarten en dan is het normaal gezien ok.
success

lukt niet

Hallo, ik heb gedaan zoals je hebt beschreven maar helaas kan ik daar geen eds.loader in vinden. Wat houd dat precies in waar is dat progje voor?
schakel toch niet iets uit wat ik later weer nodig heb?
weet je ook een andere manier om kruidvat werkend te krijgen. het is toch te gek voor woorden dat het niet kan?
maar ja dat is het probleem waarschijnlijk van Vista of van Acer ?
in elk geval bedankt voor je reactie en wie weet kan je me verder helpen?
groet Gerrie

Toch zal het waarschijnlijk aan dat progje liggen. Kun je het nergens anders uitschakelen? Via msconfig of via taakbeheer?

Kruidvat

Hallo Luden, heel vreemd ik had de pc opnieuw opgestart nadat ik het gewijzigd had in eigenschappen(had ergens gelezen dat dat ook kon helpen) xp 2 servicepack aanzetten. en walla kruidvat doet het tot 10 minuten geleden boem gooit alles eruit en kan het niet meer opstarten. vreemd of niet dan?
de edsloader kan ik niet in opstarten vinden en in taakbeheer wel kan ik dat er zo uit gooien dan? waar dient het eigenlijk voor?
wat een vragen weer he .
nou ja in elk geval bedankt zover.
groet Gerrie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan