Hallo,
Ik heb een lijst met daarin de maanden van het jaar, en een aantal taken welke op verschillende maanden moeten worden uitgevoerd.
In welke maand of maanden waarin deze taken moeten worden uitgevoerd, worden aangegeven met een kruisje (x).
Graag zou ik op een ander sheet een overzicht van taken willen krijgen per maand, de bewuste taken zouden onder elkaar moeten weergegeven.
Als een taak naar een andere maand wordt verplaatst, moeten de taken welke nog wel in deze maand staan wel onder elkaar weer aansluiten.
Ik weet niet of dit allemaal mogelijk is, ben al een tijdje opzoek naar iets dergelijks maar kan niets vinden waar ik mee verder kan.
Mijn hoop is dus hier op gevestigd.
Heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd.
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt
Ik heb een lijst met daarin de maanden van het jaar, en een aantal taken welke op verschillende maanden moeten worden uitgevoerd.
In welke maand of maanden waarin deze taken moeten worden uitgevoerd, worden aangegeven met een kruisje (x).
Graag zou ik op een ander sheet een overzicht van taken willen krijgen per maand, de bewuste taken zouden onder elkaar moeten weergegeven.
Als een taak naar een andere maand wordt verplaatst, moeten de taken welke nog wel in deze maand staan wel onder elkaar weer aansluiten.
Ik weet niet of dit allemaal mogelijk is, ben al een tijdje opzoek naar iets dergelijks maar kan niets vinden waar ik mee verder kan.
Mijn hoop is dus hier op gevestigd.
Heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd.
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt