Kruisjes bij Gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsje83

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Berichten
19
Sinds kort had ik problemen dat in IE7 ineens de .png afbeeldingen niet meer werden weergegeven, maar een rood kruisje werden. Dit heb ik inmiddels opgelost door een fix in het registeren d.m.v. een link op het forum elders.

Echter, bij Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts staan nog wel kruisjes.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Kruisje gebruikersaccounts.jpg
 
ik denk dat er iets mis is gegaan heb je onlangs een nieuwe besturing systeem geinstalleert ( opnieuw windows ofzo )
 
Nee dat niet. Heb wel met diverse cleaners het register opgeschoond.
 
zou je misshcien kunne proberen met windows c te kunnen herstellen misschien dat dit werkt
 
Hoe vaak moet het nog gezegd worden, voordat je iets in het register gaat veranderen of het register gaat schoonmaken, ALTIJD een backup ervan maken:p.
Maar daar heb je nu nog al weinig aan, behalve dat je je lesje nu wel hebt geleerd.
Wat de oplossing betreft, ik zou het niet weten...
 
Ja inderdaad, back-up had prettig geweest.

Registry Mechanic biedt helaas ook geen uitkomst. 't Is gelukkig geen grote ramp.
 
Hoi...:)

Kun je niet gewoon je systeem met systeemherstel terugzetten tot een moment VOOR dat je de problemen had ?

ED
 
Goede tip, maar had ik al geprobeerd. Helaas was er geen herstelpunt beschikbaar.

Overigens betreft het niet echt een probleem, meer een geval van dat het frustrerend is om het niet op te lossen. Maar heb er verder absoluut geen last van hoor.
 
Weet je ook waarom er geen herstelpunt beschikbaar was ? Op zich ook best wel vreemd.

ED
 
Misschien omdat ik korte tijd geleden m'n virtueel geheugen heb geoptimaliseerd, waardoor ik o.a. systeemherstel heb uitgeschakeld en m'n pc heb gedefragmenteerd.
 
zie niet echt een verband tussen die 2......systeemherstel in of uitschakelen doe je in principe bewust met een optie.

Maar goed...het staat weer aan neem ik aan...:)

ED
 
Ja, die heb ik inderdaad bewust uitgezet, omdat ik ging defragmenteren. Mijn harde schijf is nog geen 40 GB en herstelpunten nemen best wat ruimte in. Dus van tijd tot tijd schakel ik die uit, reboot, en schakel hem weer in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan