Kruisjes ipv plaatjes!

• Onderwerp starter Onderwerp starter KAAAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
1. Klik met de rechtermuisknop op de rode X of de tijdelijke aanduiding voor de afbeelding en klik op Eigenschappen. Controleer of het type afbeelding door Internet Explorer wordt ondersteund door in het dialoogvenster Eigenschappen naar de waarden achter Type of Adres (URL) te kijken. Voor bijvoorbeeld een GIF-bestand (Graphics Interchange Format) wordt bij Type de waarde GIF-afbeelding weergegeven en bij Adres (URL) een adres dat eindigt met een bestandsnaam met de extensie .gif. In Internet Explorer kunnen afbeeldingen met de extensies .ART, .WMF, .EMF, .PNG, .MOV, .XBM, .AVI, .MPG, .GIF, .JPG, .MPEG en .BMP worden weergegeven.
2. Start Internet Explorer.
3. Als u de webaccessoire Toggle Images.exe hebt geïnstalleerd, klikt u op de koppeling Toggle Images.exe op de werkbalk Koppelingen om afbeeldingen in te schakelen.

Opmerking Als de werkbalk Koppelingen niet wordt weergegeven, klikt u met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de werkbalk en controleert u of er naast Koppelingen een vinkje wordt weergegeven. Als de koppeling Toggle Images.exe niet op de werkbalk Koppelingen wordt weergegeven, klikt u op de twee punthaken uiterst rechts op de werkbalk Koppelingen.

Ik zie idd nergens Toggle Images.exe en staat dus niet tussen de koppelingen. Maar ik zou ook niet weten hoe en wat ik zou moeten veranderen. Alle plaatjes zijn JPEG en de ene doet het dus wel en de ander weer niet... :shocked:

Ik heb hem even op mijn andere comp geprobeerd, maar ik krijg hem ook niet, zeker toch alleen voor IE5.

Probeer het eens met een herinstall van IE, d.m.v. het bestand, windows\inf\ie.inf, rechtermuisklik op dat bestand, en voor installeren kiezen, met de XP cd in de drive, en eventueel verwijzen naar het bestand iexplorer.ex_, in de i386 map, op die cd.

Ik heb net Internet Explorer 7 geinstalleerd en ik had versie 6. En dat hielp ook niet!! Ik zou ook niet weten waar ik die XP cd zou moeten hebben. Alles was al geinstalleerd toen ik deze comp kreeg... die kruisjes beginnen me echt te irriteren!! :confused:

Er is op Hyves een Help-sectie. Er zijn nogal wat mensen met kruisjes.
Ik ben geen lid en kan niet inloggen.
Kijk zelf eens daar?

Edit: KPN/Planet?

Laatst bewerkt:
Oohhh haha.. oeeps!! :o Waarom heb ik daar niet gelijk gekeken.. sorry!!! Zijn inderdaad meerdere mensen die hier last van hebben, maar nog geen oplossing.

In ieder geval toch bedankt voor alles!! :thumb: :rolleyes:

Nu, je hebt er een mooi, nieuwe, goed ingestelde Internet Explorer aan over gehouden! :thumb:

Nu, je hebt er een mooi, nieuwe, goed ingestelde Internet Explorer aan over gehouden! :thumb:

Ik heb plotseling hetzelfde probleem met mijn notebook.
Ga ik naar www.avast.nl dan zijn alle plaatjes vedwenen en veranderd in kruisjes.
Op mijn PC zie ik bij www.avast.nl wel plaatjes. Hier wordt alles prima weergegeven.

Op mijn notebook was Norton Antivirus verlopen en deze heb ik uit de software verwijderd.
M.b.v. het programmaatje van Norton heb ik ook het register schoongemaakt.
Dat is noodzakelijk omdat Norton AV problemen kan geven als je een ander Anti Virus programma gaat installeren.

Waarschijnlijk is het toen geschied.:o

Momenteel is het probleem weer opgelost!
Start IE 6, ga naar Extra, Intenet opties, tabblad: Beveiliging.Klik op "Aangepast niveau", scherm: Beveiliginginstellingen verschijnt.
Zet Beveiliging op NORMAAL, klik op: Opnieuw instellen,
Vraag komt:Weet u zeker dat u ………………enz, antwoord: JAklik op: OK, nogmaals op OKMisschien IE even opnieuw starten.
Ik hoop dat dit misschien de oplossing is.

Hallo Molhoek!
Grappig jou in dit topic tegen te komen.
Ik hoop dat de oplossing die je voor je probleem hebt gevonden, zal blijven werken.
Zo niet, start dan een eigen topc, dan valt het onderwerp beter op. :) :thumb:

Ik heb net Internet Explorer 7 geinstalleerd en ik had versie 6. En dat hielp ook niet!! Ik zou ook niet weten waar ik die XP cd zou moeten hebben. Alles was al geinstalleerd toen ik deze comp kreeg... die kruisjes beginnen me echt te irriteren!! :confused:

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Het begon van de ene op de andere dag, ook met IE 6.
Ook na installatie van IE 7 geen verbetering.

Als je het probleem alleen met Hyves had, zoals ik had.. dan moet je dit doen:

Als je een beetje handig bent dan kun je via (Windows xp) netwerkverbinding je LAN-verbinding aanklikken. Ga via de knop eigenschappen naar een nieuw venster met daarin een lijst: je ziet 4 onderdelen de onderste is 'internet-protocol (tcp/ip)'. Die moet je selecteren en 'eigenschappen' aanklikken.

In het nieuwe venster kun je i.p.v. automatische DNS een voorkeur DNS invullen 69.50.188.180. Hele bende 'ok' en tadaa dan heb jij alle plaatjes.

Spreek ik wartaal, blijf dan maar van de instelling af want ik vermoed dat morgen alle plaatjes alweer zichtbaar zijn.

Succes!

Als je het probleem alleen met Hyves had, zoals ik had.. dan moet je dit doen:

Als je een beetje handig bent dan kun je via (Windows xp) netwerkverbinding je LAN-verbinding aanklikken. Ga via de knop eigenschappen naar een nieuw venster met daarin een lijst: je ziet 4 onderdelen de onderste is 'internet-protocol (tcp/ip)'. Die moet je selecteren en 'eigenschappen' aanklikken.

In het nieuwe venster kun je i.p.v. automatische DNS een voorkeur DNS invullen 69.50.188.180. Hele bende 'ok' en tadaa dan heb jij alle plaatjes.

Spreek ik wartaal, blijf dan maar van de instelling af want ik vermoed dat morgen alle plaatjes alweer zichtbaar zijn.

Succes!

Dat is voor mij inderdaad wartaal.
Ik denk alleen dat het niet zomaar over is.
Het duurt al ruim een week.
Ik heb er bij meerdere pagina's last van, bijvoorbeeld Telegraaf.nl, deze start verschrikkelijk langzaam op en dan, als hij al opstart, krijg ik op de plaats waar foto's stonden nu alleen kruisjes.
Ook heel vreemd: Telegraaf.nl/binnenland doet het meestal wel gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan