1. Klik met de rechtermuisknop op de rode X of de tijdelijke aanduiding voor de afbeelding en klik op Eigenschappen. Controleer of het type afbeelding door Internet Explorer wordt ondersteund door in het dialoogvenster Eigenschappen naar de waarden achter Type of Adres (URL) te kijken. Voor bijvoorbeeld een GIF-bestand (Graphics Interchange Format) wordt bij Type de waarde GIF-afbeelding weergegeven en bij Adres (URL) een adres dat eindigt met een bestandsnaam met de extensie .gif. In Internet Explorer kunnen afbeeldingen met de extensies .ART, .WMF, .EMF, .PNG, .MOV, .XBM, .AVI, .MPG, .GIF, .JPG, .MPEG en .BMP worden weergegeven.
2. Start Internet Explorer.
3. Als u de webaccessoire Toggle Images.exe hebt geïnstalleerd, klikt u op de koppeling Toggle Images.exe op de werkbalk Koppelingen om afbeeldingen in te schakelen.
Opmerking Als de werkbalk Koppelingen niet wordt weergegeven, klikt u met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de werkbalk en controleert u of er naast Koppelingen een vinkje wordt weergegeven. Als de koppeling Toggle Images.exe niet op de werkbalk Koppelingen wordt weergegeven, klikt u op de twee punthaken uiterst rechts op de werkbalk Koppelingen.
Ik zie idd nergens Toggle Images.exe en staat dus niet tussen de koppelingen. Maar ik zou ook niet weten hoe en wat ik zou moeten veranderen. Alle plaatjes zijn JPEG en de ene doet het dus wel en de ander weer niet... :shocked: