kimmunnecom1980
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 sep 2007
Beste,
Zit met waarschijnlijk een stom probleem waarschijnlijk. Maar bij db in bijlage wil ik een kruistabel maken maar het lukt van geen kanten.
Ik wil een overzicht in een rapport per artikel (hier overal 63.01, maar kan wijzigen in toekomst) en per module nr.
dus als voorbeeld:
art. 63.01
module 10
gemeente bedrag vastgelegd bedrag betaald bedrag openstaand (vastgelegd-betaald)
Aalst
Beveren
enz
Totaal Totaal Totaal
module 11
gemeente bedrag vastgelegd bedrag betaald bedrag openstaand (vastgelegd-betaald)
Aalst
Beveren
enz
Totaal Totaal Totaal
module 12
Aalst
Beveren
enz
Totaal Totaal Totaal
Ik heb 2 querys gemaakt
Wil die samenvoegen in 1 query maar krijg dan iets raars.
Wie kan me de stappen zeggen om dit te krijgen? Want zit hier al een paar uur vanalles te proberen......
ontzettend bedankt
groeten,
Kim
Zit met waarschijnlijk een stom probleem waarschijnlijk. Maar bij db in bijlage wil ik een kruistabel maken maar het lukt van geen kanten.
Ik wil een overzicht in een rapport per artikel (hier overal 63.01, maar kan wijzigen in toekomst) en per module nr.
dus als voorbeeld:
art. 63.01
module 10
Aalst
Beveren
enz
Totaal Totaal Totaal
module 11
Aalst
Beveren
enz
Totaal Totaal Totaal
module 12
Aalst
Beveren
enz
Totaal Totaal Totaal
Ik heb 2 querys gemaakt
Wil die samenvoegen in 1 query maar krijg dan iets raars.
Wie kan me de stappen zeggen om dit te krijgen? Want zit hier al een paar uur vanalles te proberen......

ontzettend bedankt
groeten,
Kim