kun je hier mee......

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik ben computers aan het samen stellen op internet ( uit verveeling ( ik heb het nog nooit gedaan voor de rest ) )

Maar kan met deze samenstelling call of duty 4 spelen ?

1250955496-850.png

mvg,eric osman

Nu heb ik alleen even naar de configuratie gekeken.Indien dit allemaal pasbaar zou zijn op elkaar dan kan er prima cod4 gespeeld worden.
(btw:waarom een 700 watts voeding??)

Hallo,

Dat zou ik niet durfen zeggen, maar ik heb wel een paar puntjes:
- Is de voeding niet een beetje heel erg zwaar voor dit systeem?
- Je hebt een AM3 processor op een AM2+ moederbord, dat kan,maar je haalt niet alles uit je processor.
- Je hebt 533Mhz geheugen gekozen, en dat is wel heeeeel oud inmiddels.... Ik zou minstens voor 800Mhz gaan, liefst nog hoger....

Suc6!
theblindman.

Uit verveling vind ik een vreemde reden. Daaruit blijkt volgens mij dat je helemaal niet wil kopen...

Hallo,

Dat zou ik niet durfen zeggen, maar ik heb wel een paar puntjes:
- Is de voeding niet een beetje heel erg zwaar voor dit systeem?
Eens

- Je hebt een AM3 processor op een AM2+ moederbord, dat kan,maar je haalt niet alles uit je processor.
Niet waar. DDR3 heeft bij de zwakkere am3-processors nauwelijks voordeel.

- Je hebt 533Mhz geheugen gekozen, en dat is wel heeeeel oud inmiddels.... Ik zou minstens voor 800Mhz gaan, liefst nog hoger....

Suc6!
theblindman.
weer eens :)

Laatst bewerkt:
weet niet had ik niet echt op gelet maar ik heb het een beetje aangepast en op alternate krijg ik geen error dus het zal wel goed zijn :)

1250956008-110.png

mvg,eric osman

hallo,

bedankt voor die aandachts punten maar als ik hem zo zou laten en in elkaar zou zetten zou hij het dan wel "doen" en dan bedoel ik dat hij aangaat dat ik windows kan installeren en game ?

aangezien ik theblindman half snap :o

mvg,eric osman

Hallo,

Lijkt me goed, alleen het geheugen is volgens mij nog te langzaam...
Je hebt 533Mhz, en m'n laptop van 3 jaar oud heeft al 667mhz geheugen.... dat is gewoon zonde, en zoveel kost sneller (667mhz/800mhz/1066mhz) geheugen niet extra, als je naar de prestatiewinst kijkt... Als je zulk langzaam geheugen hebt, kun je net zo goed een veel langzamere processor kopen...

Suc6 en met vriendelijke groeten,
theblindman.

zo aangepast en het koste maar 4 euro meer :D

1250960061-050.png

ik dacht dat word 20 euro meer ofzo :o
dus nu zou hij dus wel goed moeten zijn ofniet ?? :)

mvg,eric osman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan