kun je platinum dvd-r schijfjes voor de Wii gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchmus

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
de titel zegt het al:
kun je platinum dvd-r schijfjes voor de Wii gebruiken?

Dit heb ik ff gegoogled:

qoute:
"De beste dvd'tjes voor de wii zijn DVD-R. U kunt ook gebruik maken van andere merken en soorten maar deze zijn meestal niet goed voor de lens."

Dus dat kan;)

Kun je inderdaad gebruiken.. Alleen zullen je de meeste, waaronder ik, verbatim aanraden.. Iets duurder maar veel betere kwaliteit..
Beide DVD's zullen het op de WII doen maar bij verbatim moet de lens minder moeite doen om hem te lezen.. met als gevolg een langere levensduur van de lens. maakt echt veel uit.. geen bull-****..

groet Ger

Kun je inderdaad gebruiken.. Alleen zullen je de meeste, waaronder ik, verbatim aanraden.. Iets duurder maar veel betere kwaliteit..
Beide DVD's zullen het op de WII doen maar bij verbatim moet de lens minder moeite doen om hem te lezen.. met als gevolg een langere levensduur van de lens. maakt echt veel uit.. geen bull-****..

groet Ger

Okee heel erg bedankt voor de informatie, maar zou die levensduur zo veel schelen?

Verbatim dvd-r zijn de beste schijven die je voor de wii kan gebruiken.
Deze leveren de minste problemen op.
Heel belangrijk is wel dat de brandsnelheid niet hoger is dan 4x.

Okee heel erg bedankt voor de informatie, maar zou die levensduur zo veel schelen?

Ja, een slechte DVD zorgt er voor dat hij vaker opnieuw gelezen moet worden voordat hij hem eindelijk goed heeft gelezen. Bij een goede DVD kan hij het in 1 keer goed lezen en is hij klaar. Die extra bewegingen (opnieuw draaien, opnieuw scherp stellen en zoeken) is gewoon extra slijtage, waardoor de DVD speler door slijt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan