Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ffmpeg -i input.mkv -map 0 -map -0:s -c copy output.mkv
set ffmpeg=C:\Data\ffmpeg\bin\ffmpeg.exe
set bron=C:\Data\Test\Mijn film.mp4
set doel=C:\Data\Test\Mijn film crop.mp4
"%ffmpeg%" -i "%bron%" -vf "crop=iw-160:ih-90:80:0,scale=1920:1080:flags=lanczos" -c:v libx264 -crf 18 -preset medium -c:a copy "%doel%"
Als fotograaf en filmer gruwelijk ik van zo'n opmerking! Je probeert als cameraman een zo mooi en goed beeld neer te zetten als je kan, en als ik érgens chagrijnig van werd, dan is het van beeldeditors die vonden dat er wel wat van het beeld/plaatje af kon. Nee dus, want dan had ik dat zélf wel gedaan!Dan mis je 16% van de film, dat lijkt veel maar links/rechts/onder gebeurt niet veel in een film.
Dus, zitten ze in de film, en niet in een apart spoor.Ik denk dat de Subtitles zgn. "Ingebakken" zijn in die video, want ik krijg ze niet weg.
Niet, want het was ingebakken, zoals je al zei. Uitschakelen kan dus niet, wegknippen wel.Ik vermoed dat ik een deel van het scherm moet weghalen, wil ik die subtitles niet meer zien, zoiets al Aar l vertelde. Alleen vind ik dát wel ff een ingewikkled iets om te doen.
Ik weet niet hoe ik met Handbrake eventueel de Subtitles kan uitschakelen.
Heb je een suggestie?
In een mp4 kan een subtitle zitten als aparte stream, deze wordt ingevoegd met een tx3g codec.Volgens mij zijn enkel de subs in mkv en vob bestanden aan/uit schakelbaar mits ze een ondertitelspoor bevatten.
Misschien lukt het met SubtitleEditIk denk dat de Subtitles zgn. "Ingebakken" zijn in die video, want ik krijg ze niet weg.

We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.