Kunnen er ook 2 msn messengers op de pc ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hallo, even de vraag of er ook 2 msn messengers op mijn pc kunnen?... ik heb nu een paar vrienden/kennissen in de lijst, maar een heleboel samen met die van mijn zoon....dit schept nogal wat verwarring als we online zijn.

bvd heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
Hallo, even de vraag of er ook 2 msn messengers op mijn pc kunnen?... ik heb nu een paar vrienden/kennissen in de lijst, maar een heleboel samen met die van mijn zoon....dit schept nogal wat verwarring als we online zijn.

bvd heatseeker
je kan bijv msn 4.7 en 5.0 nemen...
maar als ik het zo lees gebruiken jullie 1 account? maak dan gewoon nog een account aan, en gebruik die dan voor jezelf ofzo :)

Het is alleen niet mogelijk 2 Messengers te draaien dacht ik. Hiervoor zal je echter een speciaal tool moeten downloaden.

Geplaatst door rkwebdesign
Het is alleen niet mogelijk 2 Messengers te draaien dacht ik. Hiervoor zal je echter een speciaal tool moeten downloaden.
lees mn post hierboven ff...met MSN 4.6 / 4.7 en 5.0 (of 6.0) gaat het makkelijk hoor :thumb: :)

Maar MSN4.7 en MSN5.0 zijn de bestanden en directory hetzelfde. Hoe wil je dan dat ze alle 2 tegelijk draaien?

Geplaatst door JPeetje
ondersteunt trillian dit niet ?

Half, als je met z'n 2en online krijg je gezamelijk 1 lijst.. niet helemaal de bedoeling lijkt me.

waarom nie msn messenger en windows messenger werkt bij mij perfect

Geplaatst door rkwebdesign
Maar MSN4.7 en MSN5.0 zijn de bestanden en directory hetzelfde. Hoe wil je dan dat ze alle 2 tegelijk draaien?
ik heb msn 4.6 in de map Messenger...en 5.0 staat in MSN Messenger...;)
zo heb ik het altijd gedaan, en het werkte :thumb:

Geplaatst door BrEeZeR
Half, als je met z'n 2en online krijg je gezamelijk 1 lijst.. niet helemaal de bedoeling lijkt me.
nee daar zou ik ook niet op zitten te wachten :D
maar dan heb je 2 keuzes:
- patch downloaden zodat je meerdere msn's kan opstarten
- oudere msn-versie en nieuwere (5.0 en hoger) msn naast elkaar draaien...maar dan is 2 ook weer het maximum...toch jammer :(

Even ter aanvulling op mijn vraag, we draaien hier met 1 pc....en we zouden dus beiden een messenger willen, uit bovenstaande kan ik dus opmaken dat 2 verschillende versies naast elkaar mogelijk is?

mvg heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
Even ter aanvulling op mijn vraag, we draaien hier met 1 pc....en we zouden dus beiden een messenger willen, uit bovenstaande kan ik dus opmaken dat 2 verschillende versies naast elkaar mogelijk is?

mvg heatseeker
4.6 (of 4.7) en 5.0 (of 6.0)
maar 5.0 en 6.0 gaat niet werken

Ik heb ontdekt dat je wel degelijk met iig 3 msnadressen online kunt zijn in Trillianpro.

De manier is verschillende profielen aan te maken, wanneer je dan met 1 profile online zit,
start je trillian gewoon nogmaals en gebruik je een ander aangemaakt/aan te maken profiel.

Ik weet niet of de standaard trillian dit gedoe ook met zich laat doen, maar het resultaat is hier iig werkend.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan