Kunnen Xbox spellen gedraait worden op een Omgebouwde PS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

natascha26

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Ik heb hier een ps2 met een infinitychip als ik me niet vergis, nu heb ik een heel gaaf spel gezien dat enkel op xbox is uitgebracht.. is er een mogelijkheid om die op mijn ps2 te spelen of ben ik dan verplicht een xbox te kopen?

ik heb namelijk wel eens gehoord dat de mogelijkheid er was

Naar mijn weten is de mogelijkheid er niet.

Waarom zou een spel anders speciaal voor de Playstation of voor de XBox worden uitgebracht:confused:

PSX spellen konden wel via de computer, maar alleen met een emulator...

je heb toch ook een xbox emulator?
heb ze vaak genoeg zien staan op internet.
hebzelf een xbox met verschillende emulators erop
-ps1
-nes
-snes

zulen er vast wel meer zijn op het web.

ps2 met een infinitychip Gaat niet op Xbox ook niet met Emulator

Er zijn vele emulators, maar voor zover ik weet werkt alleen die voor de PSX spellen, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Wat jij wil gaat echter niet lukken.

alvast hartelijk bedankt voor de antwoorden..of ik een infinitychip heb weet ik niet zeker...er zijn twee hele goeie en 1 van de twee heb ik erin zitten

ga gewoon eens verder kijken, en andersom hoe zit dat? ps2 op xbox?

natascha26 zei:
Ook niet.

Ieder spel wordt appart voor een console uitgegeven.
Iedere console heeft eigen technieken enzo.

idd, elke console heeft een eigen code taal die bepaalde chips al die andere electronica in werking zetten.
koop gewoon een xbox, komt je goedkoper uit dan al die brol in je ps2 bij te steken...
er is zelfs 25% kans dat je ps2 stuk gaat wanneer je er iets aan veranderd!:evil:

natascha26 zei:
alvast hartelijk bedankt voor de antwoorden..of ik een infinitychip heb weet ik niet zeker...er zijn twee hele goeie en 1 van de twee heb ik erin zitten

:confused: volgens mij bestaat er maar 1 infinitychip de maker is het matrix team en infinity is de naam van de chip

jerre21 zei:
koop gewoon een xbox, komt je goedkoper uit dan al die brol in je ps2 bij te steken...
er is zelfs 25% kans dat je ps2 stuk gaat wanneer je er iets aan veranderd!:evil:
Waar baseer je dit op?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan