Lastig om te omschrijven maar zit met de volgende vraag.
De opzet die ik wil is als volgt:
3 pc's
- PC 1 hoofd pc
- PC 2 mce pc
- PC 3
2 beeldschermen
- Monitor 1 = 22inch tft breedbeeld.
- Monitor 2 = 19 inch tft
1 KVM switch
- Belkin OmniView 4 poorts KVM
op mijn hoofd pc kan ik 2 beeldschermen aanspreken. 1 direct aangesloten op monitor 1.
2de aansluiting gaat op de KVM te zitten.
De andere pc komen allemaal ook aan de KVM te zitten. Dus 1 van de monitoren word maar geswitched met de KVM.
Mijn vraag:
Als er geswitched word en het beeld van een van pc 2 of 3 op monitor 2 te zien is.....zal PC 1 dit zien als een ontkoppeling van een van de monitoren? Met als gevolg dat windows terug schiet naar een 1 monitor instelling.. Of zal hij gewoon blijven reageren alsof hij 2 monitoren verbonden heeft staan?
Ik hoor graag jullie reactie. Moet het zeker weten omdat ik de 22inch monitor nog moet kopen.
Thanks. :thumb:
De opzet die ik wil is als volgt:
3 pc's
- PC 1 hoofd pc
- PC 2 mce pc
- PC 3
2 beeldschermen
- Monitor 1 = 22inch tft breedbeeld.
- Monitor 2 = 19 inch tft
1 KVM switch
- Belkin OmniView 4 poorts KVM
op mijn hoofd pc kan ik 2 beeldschermen aanspreken. 1 direct aangesloten op monitor 1.
2de aansluiting gaat op de KVM te zitten.
De andere pc komen allemaal ook aan de KVM te zitten. Dus 1 van de monitoren word maar geswitched met de KVM.
Mijn vraag:
Als er geswitched word en het beeld van een van pc 2 of 3 op monitor 2 te zien is.....zal PC 1 dit zien als een ontkoppeling van een van de monitoren? Met als gevolg dat windows terug schiet naar een 1 monitor instelling.. Of zal hij gewoon blijven reageren alsof hij 2 monitoren verbonden heeft staan?
Ik hoor graag jullie reactie. Moet het zeker weten omdat ik de 22inch monitor nog moet kopen.
Thanks. :thumb: