Kwaliteit laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels II

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Goedenavond,

Ik wil graag een laptop aanschaffen waarmee ik flink wat jaren vooruit kan.
Welk merk heeft nou over het algemeen de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Mvg,
Niels

Wat laptops betreft moet je soms een beetje mazzel hebben met een mooie aanbieding bij Dell ofzo, want zonder kortingen zijn ze meestal aan de dure kant.
Kwalitatief goed laptops vind ik:
- Asus
- Toshiba
- Dell
- HP

Acer is goedkoper en dat hangt gewoon samen met de gebruikte componenten. Maar over het algemeen voldoet Acer ook wel. De garantie is echter iets wat ik slecht vind (1 jaar). Extra garantie moet je erbij kopen. Van Asus weet ik dat ze 2 jaar Pick-up & Return garantie geven.

800-900 euro.
Ik hoef verder geen bijzondere specificaties.
Vista moet goed draaien en een harde schijf van 160 Gig is ook wel een must.
Ik hoor regelmatig dat asus wel goede kwaliteit levert.
En de garantieperiode is ook niet verkeerd.
Zijn asus laptops over het algemeen stil?
En wat vinden jullie van MSI?

Laatst bewerkt:
Mijn Asus hoor ik bijna niet, alleen als het fannetje aangaat. Je hoort nog eerder het geruis van de harddisk (5400rpm) dan de fan.
MSI is ook goed, alleen wel prijzig zover ik weet.

Hoi
Wil je een goeie laptop en goede service
koop dan een asus.Zoon van mij heeft deze en na ongeveer 1jaar zat er ineens vocht in
het scherm ,hij heeft gebeld naar asus en daarna opgestuurd .
Na ongeveer 1 week kreeg hij laptop terug met nieuw scherm,en zonder kosten.
Heb zelf nu ongeveer 3jaar toshiba ook nooit geen probleem gehad ,service dus onbekend.
Zijn niet de goedkoopste maar ben er wel erg tevreden mee.

Hoop dat je iets aan deze info heeft

Groetjes EdVell

Sony Vaio!
Wel duur, maar ze staan bekend om de beste laptops. En ze zijn ook nog heel mooi! ;)

Ik heb al 2 jaar en 7 maanden een laptop van asus ( aan amd athlon 64 3200+ 1024mb intern en 80gb harde schijf) het apparaat is 2x teruggeweest naar asus 1x omdat het beeldschermadaptertje niet goed was en 1x was de batterij niet goed, alles is echter kostenloos en binnen de garantie van 2 jaar gegaan wat erg fijn was.

Op het moment zit ook ik te kijken voor een andere laptop, ook al werkt degene die ik nu heb nog erg goed. Ik heb geinformeerd bij een aantal vrienden van me en die vertelde dat er binnenkort een soort van concurrentie strijd komt tussen asus,msi,hp enz betreffende de productie/aanbod van kleinere laptops 12.1 inch voor een goedkopere prijs... ( nu zijn deze rond de 1000+ euro)

misschien wacht ik daarop maar aan de andere kant heb ik ook leuke laptops gezien van 15.4 inch die misschien ook wel geschikt zijn voor jou:

Ik heb enkel gekeken naar de volgende asus laptops

goede processor en eventueel uit te breiden intern geheugen (845euri)
http://www.kieskeurig.nl/product/E1921DDC845AD619C1257338002EC9C8.htm

goede processor en eventueel uit te breiden intern geheugen (918euri)
http://www.kieskeurig.nl/product/1C6B6E4881CFC35DC125734E004C0957.htm

iets betere processor en eventueel uit te breiden intern geheugen (926)
http://www.kieskeurig.nl/product/7414C5FDFD29A5D4C125739300419E05.htm

Gr

Of neem een Apple laptop.

Als je een macintosh pc hebt kan er bijna niks kapot worden gemaakt door virussen

Ja, en zul je een groot deel van de software die je al bezit moeten vervangen omdat het niet op een mac draait.
En als je Windows op je mac draait ben je net zo kwetsbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan