L7vta moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

budah

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
Berichten
58
Hoi,

Ik heb een nieuw moederbord geplaatst maar mijn scherm spring niet meer aan heb alles wat ik weet al geprobeerd iemand een idee???

Budah
 
Wat meer info
zoals welke fout meldingen
wat heb je precies gedaan etc? :)
 
Glazen bol net gesneuveld.:rolleyes:

Ook de ddr sdram selector goed gezet? coolfan van de cpu erop?
 
hallo,

ok dit heb ik gedaan DDR ram in de slots 3x 256mb videokaart er in cooler aan gesloten reset met de jumper alles aangesloten zoals scherm en toetesenbord, pc aan, lampje aan /uit brand controle HDD brand, cd rom en dvd brander gaan open en dicht, maar het scherm gaat niet aan ???? Batterijtje vervangen en daar na weer opgestart, krijg ik na ieder 2 sec. een piepje weer aan en uit daarna piepje weg, opstarten met instal cd erin maar niks??????'

Heb geen idee meer heb dit wel vaker gedaan met andere pc maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ow ja ook al andere processor geprobeerd ook niks ??

Bedankt alvast voor reageren

Budah
 
Volgens mij kun je, OF sdram OF ddr ram erin zetten, en die kun je selecteren met JP5 en 6, die staan goed?
 
ok ik ben het ff aan het lezen in de handleiding ga het nu proberen, hoop dat het is want ik wordt een beetje gek ervan hahahah, ik houd jullie op de hoogte

bedankt

Budah
 
ok, ik heb jp3 en jp 5 ze staan nu ingesteld op 133mhz ik kan ze om zetten naar 100 mhz en naar 166 mhz. ik heb dit nooit veranderd?? processor die er nu in zit is een 750 mhz hoe moet ie staan dan ??

Budah
 
Heb hier alleen de manual van de L7VTA2, kon die andere niet vinden, de L7VTA, gewoon goed de manual doornemen, maar als het zo heeft gewerkt, dan stond dat toch goed?

Maar je begon met, "ik heb een nieuw moederbord geplaatst ", nou, nieuw, een andere bedoel je.:D

Maare, zaten die reepjes geheugen er al in?

PS, het is toch wel een ECS, Elitegroup mobo?

Ik heb nu de goede, die van jou heeft niet eens sdr sloten, foutje van mij.

Maar vogens mij loopt die proc op 100mHz, dus beide jumpers op 1-2.
 
Laatst bewerkt:
ja klopt sorry ander moederbord ga het ff nakijken allemaal in iedergeval bedankt ik houd je op de hoogte, als je nog iets weet dan hoor ik het graag nogmaals bedankt

Budah
 
Att.Lange Pier en anderen die gereageerd hebben!!!!!!!

Bedankt het is opgelost de jumpers stonden verkeerd het moest idd 100 mhz zijn bedankt voor jullie hulp.

Deze topic mag gesloten worden !!!!!!!!

Bedankt nogmaals

Groet Budah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan