laad gaatje stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rpinzon310

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
267
Sinds een paar weken al kan ik mijn laptop Acer Aspire 9300 niet meer oplade omdat het metale stukje van het oplaad gaatje eraf is. Is er een andere manier dat ik mijn laptop kan opladen?:evil:
 
Is het metalen dingetje van je laptop af of van het stekkertje van je laadsnoer?

Ik ga ervan uit dat je het over je laptop hebt.

Behalve als je nog zo'n identieke laptop hebt ben ik bang van niet. :(
Of je moet het stekkertje van je lader afknippen, de draadjes aanstrippen en dan door ze voorzichtig in het gaatje te steken contact maken.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
ja, de metale ding van het laptop....

opplossing klink best ingewikkel
 
Het is ook niet echt een oplossing maar meer een workaround, afhankelijk van hoe de laadconnector in je laptop eruit ziet kan dit werken .
Misschien heb je een kennis of familielid die wat verstand heeft van electra die je kan helpen

Groeten Marcel
 
Hallo

De eerder vermelde link gaat bij mij niet open ...

Hier te koop:

http://www.benl.ebay.be/itm/DC-Powe...=Laptop_Adapters_Chargers&hash=item23104a4cf4

Kost 2X niks.

Uiteraard komt hier het nodige demontage en soldeerwerk bij kijken.

Indien je hier geen ervaring mee hebt ... niet zelf aan beginnen , maar laten uitvoeren door een kennis ???

Als je dit officieel moet laten varvangen , is dit een dure herstelling , daar er veel tijd in kruipt.

Peter
 
VDK_P, De link die ik heb is in principe hetzelfde, behalve dat dit een Nederlandse webshop betreft, en het product sneller in huis is. Die ebay shop is wel voordeliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan