Laadproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
hey iedereen ik heb reeds de laatste firefox gedownload tesamen met de IE8 beta.
Nu heb ik het probleem dat mn sites constant maar een deel laden en dan gwn stoppen 0_o

moet ik dan constant op die verdraaide f5 knop duwen tot wannr de pagina volledig laad.
Javascript werkt naar mn weten ook al niet omdat ik sommige knoppen die openschuiven niet eens kan activeren.

Hetzelfde als ik naar youtube ga laad de pagina heel raar en het filmpje laad mss maar 10 seconden.

Als ik download met firefox laad hij mn download snel... te snel want na dat ik de aplicatie open lijkt die corrupt te zijn waardoor ik alle downloads door bitcomet moet proppen.

Weet iemand wat het probleem hiervan is want ik heb dit nog niet eerder voorgehad, zelfs met de allernieuwste versies van firefox en IE

Heb hetzelfde probleem met FF 3.01....
sommige pagina's willen niet 100% laden!
www.Helpmij.nl weer WEL maar www.startpagina.nl weer NIET (staat na 15 seconden nog op 90% volgens Fasterfox.)

heb alle tips uit de sticky al gehad.
Heb alles ook al een keer verwijderd, zelfs het register helemaal geschoond en FF weer opnieuw geïnstalleerd.

Het probleem blijft!
Startpagina.nl blijft bijvoorbeeld hangen op het laden van "ad.nl.doubleclick.net"
Ook Youtube wil bij mij niet 100%

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan