Laag tot bijna geen geluid in-game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hoi.

Als ik in-game zit en gelijktijdig op teamspeak 3 tegen een vriend van me praat, hoor ik hem zacht tot bijna niet. Wanneer ik uit het spel ga, hoor ik hem weer normaal. Zelfs als ik hem via teamspeak 3 met 20 db boost hoor ik hem nog slecht.

Het spel betreft Teamfortress 2 wat draait via steam met een Source engine.

Is er überhaupt een manier om dit te fixen, en zo ja, wat moet ik doen om het te fixen?

Bij voorbaat dank,

Malt.

meschien een beetje laat maar toch heb je het probleem kunnen fixen want ik heb het zelfde probleem

meschien een beetje laat maar toch heb je het probleem kunnen fixen want ik heb het zelfde probleem

Hey superbruud,

Welkom bij helpmij!

Ik heb helaas nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem, maar ik heb een tijd geleden een andere headset gekocht waarbij het al een stuk minder is.

Ik hoop dat iemand jou wel verder kan helpen :(

Hey superbruud,

Welkom bij helpmij!

Ik heb helaas nog steeds geen oplossing gevonden voor dit probleem, maar ik heb een tijd geleden een andere headset gekocht waarbij het al een stuk minder is.

Ik hoop dat iemand jou wel verder kan helpen :(

Hee, bedankt voor je reactie het is bij mij op gelost wat heb ik gedaan ga naar configuraties scherm > zoek daar geluid > en dan het tabblad communicatie dan vinkje daar de onderste aan(geen actie ondernemen) en dan ff toepassen en dan oké en het is opgelost.:d:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan