Laat Limewire mijn naam zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarfinger

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Hoi,

Ik heb eens Limewire gecheckt, maar nu blijkt dat onder de knop 'Overzicht' bij de 'inkomende zoekopdrachten' gezocht wordt op mijn naam!

Beeeetje eng wel :shocked:

Ik ben gaan snuffelen in de opties en vond daar maar één plek waar mijn naam voorkwam en dat was bij de 'I-Tunes player'. Uiteraard mijn naam daar meteen veranderd, maar nog steeds wordt er af en toe op mijn naam gezocht (mijn naam komt dus ook overeen met mijn gebruikersnaam in XP).

Weet iemand hoe men nog steeds mijn (gebruikers-)naam kan zien?

En, hoe verander ik dit?

Groetjes,

scarfinger

Lijkt me niet waarschijnlijk... heb je een erg algemene naam misschien?

Nee, er werd echt op mijn naam gezocht gewoon.

Mijn naam is niet zo algemeen dat je hem regelmatig zult tegenkomen (voor zover dat mogelijk is op het wereldwijde web...).

Heb na die naamsverandering nóg een keer Limewire herstart (was al gebeurd eigenlijk) en het is vooralsnog niet meer voorgekomen.

vreemd... misschien een bekende die probeert te achterhalen of en wat jij zoal te aan te delen informatie aanbiedt?
Anyway... bij mijn weten geeft limewire op geen enkele wijze namen door. Nouja, als je wilt is alles en iedereen te achterhalen natuurlijk, maar iemand die dergelijke capacteiten heeft, zoekt dan wel op een andere manier.

Wat maakt het eigenlijk uit als je naam op Limewire staat??
Mensen moeten eens serieus gaan kijken wat ze nog meer erop delen met de gehele wereld :p
Dat is een stuk meer dan een naam kan ik je zeggen :shocked: !!

Tsja wat een ander allemaal openbaar maakt, moet ie zelf weten natuurlijk. Ik wil dus duidelijk niet zo iemand zijn ;) .

Ik zie dat er dus nog steeds op mijn achternaam wordt gezocht en ik vermoed sterk dat dat komt omdat men dat ergens op de één of andere manier kan zien.

Heeft niemand hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen waar/of er een username in te stellen is in Limewire?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan