laaten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefie1

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
ik wil html forumliers latenwerken
mijn oom werkt met compen en zegt dat je het kan laten werken en hier zeggen ze het niet!
maar weet iemand hoe je dat laat werken?

In HTML alleen is het NIET mogenlijk, dat is het enigste goed antwoord ;) HTML is alleen voor de opmaak. Je hebt minimaal javascript nodig om het te laten werken,

De beste methode om het te verzenden is nog altijd d.m.v. PHP.
Gratis scripts zijn te vinden via google.

Oh, dank je wel! :D
Zeg trouwens maar "je" hoor ;) .
Die website is gemaakt met HTML, CSS en PHP en is eigenlijk nog lang niet af ;).

Ik ben enkele jaren begonnen websites te maken met een simpele websitemaker van Kennisnet.
Toen ik een beetje door had hoe alles werkte ben ik een beetje met HTML gaan experimenteren. Dat heb ik gedaan op deze website. (weet niet hoe de website nu is, is inmiddels 2,5 jaar geleden dat ik erop heb gezeten).
Daarna heb ik een WYSIWYG-editor (Dreamweaver) op mijn computer geïnstalleerd en ben ik een beetje gaan kijken naar wat er nu precies gebeurde als ik iets in de html-code veranderde.
Nu ben ik zelfs zover dat ik een website in kladblok kan maken :).
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en er misschien wel van kan leren :). Moet je wel zeggen dat kennisnet erg basic is en je daar niet heel erg veel van leert als je wel al een beetje met html gewerkt hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan