michealmcdermot
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2010
- Berichten
- 28
Als ik een document wil openen in Excel (of Word) 2007 begint deze standaard in Mijn documenten. Ik weet dat ik deze locatie kan wijzigen met standaardsbestandslocatie naar een andere locatie.
Ik wil deze echter wijzigen naar de laatst gebruikte map waarin ik iets van heb geopend.
Hetzelfde voor opslaan, als ik iets wil opslaan wil ik dat Excel automatisch de map opent waarin ik het laatst een word document in heb op geslagen.
Ik weet dat dit mogelijk is, want op een andere computer gebeurt dit al standaard vanaf de installatie.
Iemand een idee hoe ik dit aanpas?
Bij voorbaat dank.
Mike
Ik wil deze echter wijzigen naar de laatst gebruikte map waarin ik iets van heb geopend.
Hetzelfde voor opslaan, als ik iets wil opslaan wil ik dat Excel automatisch de map opent waarin ik het laatst een word document in heb op geslagen.
Ik weet dat dit mogelijk is, want op een andere computer gebeurt dit al standaard vanaf de installatie.
Iemand een idee hoe ik dit aanpas?
Bij voorbaat dank.
Mike