Laatste berichten forum op website ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HLD

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Berichten
35
Ik werk met phpBB2 op mijn site, maar het forum bestaat naast de informatiesite. Om de mensen die alleen op die site kijken meer te betrekken bij wat er op het forum gebeurt (en misschien de bezoekers erheen te "lokken") zou ik op de homepagina een kadertje willen plaatsen met de laatse 5 nieuwe berichten in het forum. Weet iemand of hier een script voor is en waar ik dat vinden kan ?? De homepagina is "gewoon" in HTML geschreven...
 
Zelfde als deze, alleen zijn de tabellen bij phpBB2 iets anders ...
 
Hee wauw ! Bedankt voor de snelle reactie ! Nog een paar vraagjes :

kan de index dan wel .html blijven of moet hij door die php code index.php worden ??

Moet de indexpagina waar deze code opstaat in dezelfde directory staan als waar het forum in zit, of hoeft dat niet ?

Heb je enig idee of showthread.php in die code hetzelfde is als viewtopic.php in phpBB2 ???

Alvast heel erg bedankt !
 
Geplaatst door HLD
kan de index dan wel .html blijven of moet hij door die php code index.php worden ??
Die moet index.php worden :).
Moet de indexpagina waar deze code opstaat in dezelfde directory staan als waar het forum in zit, of hoeft dat niet ?
Dat hoeft niet, hij maakt verbinding met de database en niet met de bestanden in die directory.

Heb je enig idee of showthread.php in die code hetzelfde is als viewtopic.php in phpBB2 ???
Ik denk dat je er veilig vanuit kan gaan dat die 2 dezelfde doeleinden hebben ja ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan