• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Laatste cel in exel

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
IK gebruik exel 2007 als ik op ctrl+end druk gaat de cursor naar cel 65536 dat is dus niet goed hoe kan ik dit veranderen dat hij alleen naar de laatste gebruikte cel gaat
e de waele

Dit kun je verhelpen door uw celopmaken enkel toe te passen voor het gebruikte bereik.
Als je nu alle niet gebruikte rijen en kolommen verwijdert en dan uw bestand opnieuw opslaat zou alles weer oke moeten zijn.

Succes, Cobbe

Als je nu alle niet gebruikte rijen en kolommen verwijdert en dan uw bestand opnieuw opslaat zou alles weer oke moeten zijn.

Succes, Cobbe

Enkel de niet-gebruikte kolommen en rijen selecteren en dan 'Alles wissen' volstaat ook al.

Mvg,
Exhelp

IK heb de onderste 100 rijen geselecteerd en dan op verwijderen geklikt en dan op bladrijen verwijderen en dan gebeurt er niets de 65536 rijen blijven gewoon staan
wat die ik verkeerd ??
Alle lege rijen en cellen selecteren en dan alles wissen werkt niet
Hij spring altijd naar cel k65536
e de waele

Laatst bewerkt:
Je hebt trouwens een .xls in 2007 geopend die kent maximaal maar 65536 regels.

Open een nieuw Excel document in 2007.
Selecteer het gewenste in het oude document.
Copy en paste die in het nieuwe document.

Suc6.

IK heb alles gekopieerd naar een nieuw blad met het zelfde resultaat
druk op ctrl +end en hij springt naar k65536 ?
e de waele

Toch maar even het progje posten zonder gevoelige info.

Het is allemaal gevoelige informatie Ik ga nog eens goed in mijn boek lezen en snuffelen wat ik kan doen als ik iets kan melden dan zal ik dat zeker doen
In elk geval zeker bedankt voor jullie reactie
e de waele

OK Probleem opgelost ik heb een nieuw werkblad aangemaakt en alles gekopieerd en dat is nu wel goed gegaan.
de eerste keer heb ik zeer waarschijnlijk iets verkeerd gedaan maar wat??
dat moet wel nu is het goed
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan