• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Laatste datum van controle laten zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

toverkamp

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
403
Hallo forumleden,

Ik heb een soort database gemaakt waar ook allerlei gegevens ingevoerd worden. Nu zou ik in deze database graag laten zien wanneer er voor het laatst bij die kasse een check is uitgevoerd. Dus de laatste datum moet er in een kolom komen te staan.
In de bijlage heb ik een simpele voorstelling gemaakt hoe het er ongeveer uitziet. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!!
 
exel--> extra--> wijzigingen bijhouden.

misschien is dat wat je kan bijvoorbeel aanvinken waar hij allemaal (dus van welke cellen) hij de wijziginge bij moet houden.

en de wijzigeingen kan je ook op een nieuw tablad weer laten geven.
 
Dank voor uw snelle reactie! Maar extra>extra komt niet in mijn Excel voor... Ik gebruik 2000
 
oh? nee klopt is een wat nieuwere functie ja.

kan je niet aan een recenter pakket komen via je werk bijvoorbeeld.
of anders even na gaan of het in open office die functie zit.
 
Nee dat helaas niet werken. Ik hoop dat u (of iemand) anders een oplossing heeft middels een (vba) code, waarmee ik het wel voor elkaar krijg!
 
ik ben helemaal niet thuis in exel ik zou die code bijvoorbeeld ook niet voor u weten.

maar ik vraag me heel erg af of dat doormiddel van zo'n code mogelijk is maar. ik ben benieuwd
 
Ideetje??

Eerst de extensie van .doc wijzigen in .xls.

@ organisation:
Het uploaden van bestanden behoeft enige attentie c.q. overweging.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan