wessus
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 dec 2003
Hi,
Ik heb nog al wat problemen gehad vandaag.
maar ik zal het zo duidelijk mogelijk vertellen wat mijn probleem is.
ik heb een DVD brander gekocht om precies te zijn een "LG Electronics GSA-4040B"
Nou heb ik eerst een cdje gebrand nou dat ging goed toen besloot ik gisteren om een dvdtje te branden het merk was een"maxell dvd-ram 3X speed".
die is dus mislukt en daar zaten strepen op en was verpest.
ik dacht dat het aan de het dvd schijfje lag en dat hij misschien niet op de goede snelheid was gebrand?!?!
dus ik heb 10 nieuwe dvd schijfjes gekocht het merk "Philips dvd+r 4X speed "
Ik heb eerst een filmpje gekopieerd en die mislukte ook daarna heb ik nog wat data backup gemaakt en toen ik wou kijken of het was gelukt stond er niks op het schijfje altans dat gaf de pc aan terwijl ik kan zien dat er wel degelijk wat gebrand is als ik het dvd-schijfje bekijk?? die mislukte dus ook?!!?!?
Wat mij ook opviel is dat als ik een leeg dvd schijfje in de brander doe "Philips dvd+r 4X speed " dan geeft hij inplaats van een DVD-ram,een cd-drive aan ?!?!?
Wat doe ik fout en wat kan ik proberen of doen???
en heeft iemand de zelfde brander???
Moet ik iets updaten misschien???
A.U.B. vertel het me
groet wes
Ik heb nog al wat problemen gehad vandaag.
maar ik zal het zo duidelijk mogelijk vertellen wat mijn probleem is.
ik heb een DVD brander gekocht om precies te zijn een "LG Electronics GSA-4040B"
Nou heb ik eerst een cdje gebrand nou dat ging goed toen besloot ik gisteren om een dvdtje te branden het merk was een"maxell dvd-ram 3X speed".
die is dus mislukt en daar zaten strepen op en was verpest.
ik dacht dat het aan de het dvd schijfje lag en dat hij misschien niet op de goede snelheid was gebrand?!?!
dus ik heb 10 nieuwe dvd schijfjes gekocht het merk "Philips dvd+r 4X speed "
Ik heb eerst een filmpje gekopieerd en die mislukte ook daarna heb ik nog wat data backup gemaakt en toen ik wou kijken of het was gelukt stond er niks op het schijfje altans dat gaf de pc aan terwijl ik kan zien dat er wel degelijk wat gebrand is als ik het dvd-schijfje bekijk?? die mislukte dus ook?!!?!?
Wat mij ook opviel is dat als ik een leeg dvd schijfje in de brander doe "Philips dvd+r 4X speed " dan geeft hij inplaats van een DVD-ram,een cd-drive aan ?!?!?
Wat doe ik fout en wat kan ik proberen of doen???
en heeft iemand de zelfde brander???
Moet ik iets updaten misschien???
A.U.B. vertel het me
groet wes