HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Bekijk bijlage helpmij laatste verkkoopprijs.xlsx
Beste,
Ik heb in 1 werkmap een voorbeeld neergezet wat in werkelijkheid twee verschillende bestanden zijn.
In blad 1 hebben we onder andere de volgende kolommen die ik denk nodig te hebben
Blad 1
Kolom P Adresnummer
Kolom M factuurdatum
Kolom D Artikelnummer
Blad 2
Kolom T (laatst verkoopprijs)
Kolom A Artikelnummer
Nu wil ik weten wat er het laatst betaald is voor een product, wat staat in kolom M per afnemer Kolom P.
Dus Kolom P en D moeten gelijk zijn (kolom D kunnen meerdere artikelen zijn met de zelfde artikelnummer) om te weten wat er het laats betaald is. De waarde wil ik met BV plaatsen in Blad 2 in Kolom T met als zoekwaarde kolom A
Blad 2 is variabel dus per klant Kolom P verschillend
Is dit mogelijk!
Groet HWV
Beste,
Ik heb in 1 werkmap een voorbeeld neergezet wat in werkelijkheid twee verschillende bestanden zijn.
In blad 1 hebben we onder andere de volgende kolommen die ik denk nodig te hebben
Blad 1
Kolom P Adresnummer
Kolom M factuurdatum
Kolom D Artikelnummer
Blad 2
Kolom T (laatst verkoopprijs)
Kolom A Artikelnummer
Nu wil ik weten wat er het laatst betaald is voor een product, wat staat in kolom M per afnemer Kolom P.
Dus Kolom P en D moeten gelijk zijn (kolom D kunnen meerdere artikelen zijn met de zelfde artikelnummer) om te weten wat er het laats betaald is. De waarde wil ik met BV plaatsen in Blad 2 in Kolom T met als zoekwaarde kolom A
Blad 2 is variabel dus per klant Kolom P verschillend
Is dit mogelijk!
Groet HWV