• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Label afdrukken - Volgorde van invoegen aanpassen

TOhulk

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2013
Goedenavond,

Ik heb in het verleden adhv jullie hulp een bestandje ontvangen waarin ik labels kan aanmaken en afdrukken. Destijds is het gemaakt door Warme Bakkertje (en anderen). In de bijlage het bestand, waarbij er dus een extra wens is ontstaan. Graag zouden wij op het eerste tabblad (Binnengekomen goederen) de tijd/datum van ontvangst van nieuw naar oud hebben. Dus dat de nieuw ingevoerde etiketten bovenaan komt te staan, ipv onderaan. Aangezien mij de BVA code te ingewikkeld geworden is, schakel ik wederom graag jullie hulp in. Mij gaat het helpen dat er een bestand komt waar de code is aangepast, maar ik zou ook graag willen weten welke code waar is toegevoegd. Wens is dus, dat de laatst ingevoerde regel (nu onderaan) automatisch bovenaan komt te staan. En dus alles van jongste datum naar oudste datum.

Alvast bedankt

@Warme bakkertje; Ga je weer een digitaal lintje verdienen?

Thanks

Bijlagen

Het woord collo komt uit het italiaans, net zoals bijvoorbeeld tempo of cello.
Het meervoud van collo is in het italiaans colli, vergelijkbaar met tempi en celli zoals alle mannelijke italiaanse zelfstandige naamwoorden. Dat nemen wij in het nederlands gewoon over.
De apostrof s die jij gebruikt is dan ook overbodig.

Plaats vooral geen bestand met beveiliging in een forum.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je stukje Italiaanse les. In mijn wereld is communiceren elkaar begrijpen, dat is je schijnbaar gelukt :). Het bestand komt vanuit een eerder topic, onaangepast. Het zou inderdaad kunnen dat het beveiligd is geweest, dat weet ik niet helemaal zeker. Ik hoop dat iemand er iets mee kan? Ik ben momenteel niet aan een PC om dat te kunnen checken.

Deze code (vijfde regel) toegevoegd in de Worksheet_Change event van werkblad 'Binnengekomen goederen'
Code:
    Range("a1").CurrentRegion.Offset(1).Sort [a2], xlDescending

Bijlagen

Hi AHulpje, bedankt! Ik ga het even testen vanmiddag. Ik laat het je weten.

Terug
Bovenaan Onderaan