labtop 5100 series doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocks23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
hallo allemaal,
gisteren was ik aant pokeren opmijn labtop toen ie opeens vastliep.
ik probeerde hem opniew op te starten maar niks lukte,toen heb ik de batterij eruit gehaald en de lader eraf.ff een paar minuten gewacht en opnieuw geprobeerd,helaas mocht dit niet werken.
vanmorgen heb ik de batterij er weer in gedaan aangesloten op de acculader.en opgestart ik kreeg m vervolgens in de veilige modus,wilde hem terug zetten op fabrieksinstellingen maar naar 1 % liep ie weer hardtikke vast en sinsdien krijg ik m niet meer aan.
het power lampje brand en het lampje wat normaal knippert als ie laad blijft constant branden.
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet.
kan iemand me AUB helpen want ik heb dus ook geen garantie meer.
alvast bedankt rocks.

Dan moeten we toch echt wat meer weten van je laptop..
Heb je een site van de fabrikant van jouw laptop?
Of je moet het uit je hoofd weten wat er allemaal inzit.. Op welk besturingssysteem draait je laptop?

hallo ronald
het is een acer aspire 5100 series model bl51
windows vista home premium
ja en site is www.acer.nl en die ben ik nu ook een mailtje aant sturen.
maja dat zal me wel weer handen vol geld gaan kosten.

Denk zelf dat je moederbord kapot is, dat gebeurt vaak bij Acer 5100 serie laptops lees ik op internet. Maar dit kan nog wel eens een duur grapje worden (350 euro lees ik) aangezien je garantie verlopen is en kun je beter voor een nieuwe kijken mijns inziens. En dan geen Acer, maar bijvoorbeeld een Asus.. Die hebben nog best leuke laptops voor een schappelijke prijs, en zitten ook een stuk beter in elkaar dan Acers.

ja dat is precies waar ik bang voor was.magoed wat is dat is.
in iedergeval hardstikke bedankt voor je reactie.
mvg rocks

Geen dank.
Het is en blijft ***lig dat je laptop zoveel problemen geeft en dat je op Acer niet hoeft te rekenen voor coulance. Ze zijn er namelijk wel van op de hoogte dat het moederbord in jouw laptop voor zeer veel problemen zorgt en blijft zorgen.
Ik las op een site ook nog dat iemand zijn 51xx laptop had opgestuurd naar Acer met een kapot moederbord, maar zonder uiterlijke schade, hij kreeg hem terug met een gekrast beeldscherm en dode pixels.

Het is nu wat duurder, maar als je nu 350 euro uitgeeft voor een problematische laptop, en volgend jaar nog een keer, heb je 700 euro uitgegeven terwijl je voor die prijs een zeer redelijke laptop koopt.

Als je besluit hem te gaan vervangen in de nabije toekomst, en je gebruikseisen, reisgewoontes met de laptop en je budget aangeeft kunnen we gelijk voor een nieuwe gaan kijken, als je dit wilt dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan