Ik heb een PC en heb daar eigenlijk te kort aan. Te weinig harde schijf ruimte, niet echt snel meer.... Ik doe er teveel tegelijk op (internetten, films/muziek downloaden/uitpakken/branden, office, boekhouding, foto's bewerken) en merk dat dat niet werkt. Ik twijfel erg of ik een labtop of een tweede PC zal aanschaffen. Ik heb het idee dat je in het geval van een PC meer waar krijgt voor je geld. (Snelheid, geen problemen met accu).
Aan de andere kant is het gemak van draadloos internetten op de bank met labtop een goed vooruitzicht. Hoe zit het met de accu? Hoelang doe je daarmee, en is het in de praktijk niet zo, dat je toch altijd de stekker erin doet? Kortom: Ik heb er niet genoeg verstand van... wie helpt me met het maken van mijn keuze?
Aan de andere kant is het gemak van draadloos internetten op de bank met labtop een goed vooruitzicht. Hoe zit het met de accu? Hoelang doe je daarmee, en is het in de praktijk niet zo, dat je toch altijd de stekker erin doet? Kortom: Ik heb er niet genoeg verstand van... wie helpt me met het maken van mijn keuze?