Lacie hard disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo, weet iemand een antwoord op volgend probleem. Tot een maand geleden gebruikte ik deze externe HD probleemloos bij de laptop van mijn ega. Nu sluit ik deze terug aan om wat foto's bij te zetten en de HD laat zich niet meer benaderen. Bij inpluggen van de USB kabel krijg ik het vertrouwde geluidje dat er nieuwe hardware word aangesloten(ook bij uittrekken van de kabel) maar wanneer ik kijk bij mijn PC zie ik alleen de C en interne D schijf en de CD rom van een externe HD is niets te zien (daarvoor dus wel) ik kan dus niet meer in de externe HD. Als ik bij configuratie scherm, systeem kies en apparaat beheer blijkt bij de USB hubs toch aan één aansluiting een apparaat voor massa opslag te hangen. het vernieuwen van de stuurprograama's help niet want ik krijg een melding dat het nieuwste geinstalleerd is. Als ik de HD aan mijn desktop hang is er geen enkel probleem en kan ik overal bij. Wat kan het probleem zijn?

groeten en alvast bedankt,

R.B
 
lacie disk

kunnen die dan zomaar niet meer juist zijn? ik deed wel de essentieele windows updates voor vista en in dezelfde USB poorten werkt bvb wel de printer zonder problemen? kan het dan nog een driver probleem zijn?

R.B
 
Nee, dan niet meer. Raar! Ik weet het zo dan even niet meer. Misschien een andere Helpmij-er!! Sorry...:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan